Sıradanlaşma

Nisan 04, 2006

İnternette dolaşan insanlık dersleri içeren yazıları okudukça hissizleşiyorum gibi geliyor bana. O kadar çok el altında dolaşınca sanki sıradanlaşıyorlar. Artık beni kolay kolay duygulandırmıyorlar.

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Günaydın Handan

    Al benden de o kadar.Demiştim ya, okumuyorum ben o yazıları.Anlamını yitiriyorlar

    YanıtlaSil
  2. Merhaba Handan, blogunu kapadığını görünce üzülmüştüm , hatta nisan 1 şakası mı acaba diye de düşündüm :)
    2 gündür bakamıyordum hiç bir yere
    şimdi görünce sevindim :)
    O yazılar konusunda sana katılıyorum bir süre sonra anlamsızlaşıyor.Dönüp dolaşıp maille geliyorlar sürekli..Ve bu kadar sık okunmasına rağmen insanlar hiç birşeyden ders almıyorlar...

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Aslı.

    Teşekkür ederim Firefly :)

    Nasıl oldu bilmiyorum ama duygulu yazıları bile eskittik. Elimizde hiçbirşey kalmıyor, büyük bir açlıkla harcıyoruz. Tadını çıkartmadan.

    YanıtlaSil
  4. internette sadece yazilar degil, insanlar bile cabucak tüketiliyor.

    bu durum sadece internette degil reelde de böyle. cünkü bir cok kavramin alti oyulmus, ama benim icin öyle olmadigindan, siradanlasmiyor.

    sevgiyle

    sima

    YanıtlaSil
  5. Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. » » »

    YanıtlaSil