Pazar

Nisan 30, 2006


Ön bahçemize çiçeklerimizi diktik. Tabi , eller çamurlu falan demeden, işimizin ortasında fotoğraf çekmeyi ihmal etmedik :)


Fotoğraf çekme safhasıysa en eğlenceli kısımdı.

- Çapayı sallama öyle net çıkmıyor. Tut bir yerde sabit olarak.

- Ellerini çok bastırma kırışık oluyor (?!?)

Ha ha ha, yok canım asla mizansen değildi... Çapalayıp diken Can'dı,evet ama, ben de çiçeklerin paketini açıp simetri hastalığımla renk ayarlamaya çalışıyordum, ne yapsaydım yani.



Hem şu anda da onu bahçeyi sularken bırakıp, bilgisayarın başına geçmedim, nereden çıkartıyorsunuz böyle şeyleri bilemiyorum , tı tı tı :)



Uff, çok yorulmuşum.

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. çok güzel olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  2. Ne şeker olmuşlar Handan.Demek sende de simetri tutkusu var,feci bir şey bu :)

    YanıtlaSil
  3. yorulduğuna değimiş ama bakarmısın çok cici olmuşlar :)

    YanıtlaSil
  4. yorgunuguna degmiş handan abla...çok güzer görüntüler yansımış fotograflara..kib bilir yakından nasıl görünüyorlardır:)
    emeginize saglık

    sevgiyle kal
    BibiS

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşım ellerine sağlık.Can'ında tabi.Çok güzel olmuş.Sen bunun üstüne bahçede oturup bide bigüzel çay içmişsindir şimdi.oohh sefam olsun dediğini duyar gibiyim.İyi geceler.

    YanıtlaSil
  6. Şimdi seng ene konu başka diyeceksin ama uzat şu ilk resimdeki elini.. Yaklaştır biraz daha.. Falına bakayım bir :)

    YanıtlaSil
  7. elinize sağlık çok güzel olmuş..
    iyi geceler handan:)

    YanıtlaSil
  8. yaa çok güzel olmuşlarrr:))Ellerinize sağlık. Kıskandım. Bizim bahçemiz yok ki:((

    YanıtlaSil
  9. OHHHHHHHHH İÇİM AÇIL DI VALLA. İYİKİ VAR ŞU BLOĞUN YA HANDAN. YANINDA OLAMSAM DA BAHÇEN DE HİSSETTİM KENDİMİ.

    YanıtlaSil