Bu Akşam...

Nisan 07, 2006

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. handancim,
    ofofof, felaket olmus bu fotograf, tek kelime ile muhtesem...

    sima

    YanıtlaSil
  2. ilave:tabii iyi fotograf cekmenin yaninda böyle bir ani yakalamak marifet, bunu söylemeden gecmeyeyim dedim:=) sima

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir görüntü...

    YanıtlaSil
  4. ve yazının başlığı devam eder ..
    bütüüüüün meyhaneleeeeriniiiii
    dolaştıııııımmmmmm
    ıstanbuluuuuuuuuuuun
    canım doya doyaaaaaaaaaa
    saaaarrrrrhooooooşş oooolmaaaaakkkkkkk
    is-ti-yooooor-duuuuuu
    seni aradıııııııımmm
    kadehleeeeerdekiiiiii
    dudak izleriiiiiiindeeeeeeee

    alkış sesleri duyulur,leblebinin demiri sahneden iner, sallana sallana evinin yolunu tutar..

    YanıtlaSil
  5. Handan ablacim cok guzel yakalamissin valla ya.

    YanıtlaSil
  6. günaydınnnnnnnnnn hendenim gizemlim,durduk yerde kendini sakatlamış arkadaşim...:)
    iyisin di mi bugün..dikkat et kendine..bak ben göremiyorum seni burdan..dikkat edemiyorum yani sana..kendine iyi bak o yüzden..

    YanıtlaSil
  7. Dışardan gelirken arabada farkettik bunu Sima, ben gelir gelmez eşyaları falan bırakıp Can'dan önce fotoğraf makinasını kapmak için koşturdum :)

    Aslı, Nilüfer teşekkür ederim.

    Senin sesin de bayağı güzelmiş demir leblebi, bak bunu bilmiyordum :)

    Emir , sağol canım.

    Kızlar günaydın, bugün geçemedim bilgisayar başına, sonra geleceğim .

    YanıtlaSil