Rezonans

Nisan 20, 2006

Şiirler karıştırdın, eski yazılar, defterler. Yazıların hiçbiri sana uymadı. O kadar karışıktı ki herşey, durulmadı.

Yaşamak, bazen dalgalara kapılıverir elinde olmadan, bir inip bir çıkar, durduramazsın...

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. evet..gene haklısın...şey dicem..
    önce günaydın yani.
    sonrada şey dicem..
    ya ben buldum bi makina..objektifi beş metre önde gidiyo...ama çok harika bişi..leptopla aynı fiyat..hatta biraz daha pahalı..dedim benim tom'a...şöle bi baktı bana...
    yani şey der gibi baktı..nası desem..
    YETER ARTIK..YETER...GEBERTCEM SENİ der gibi baktı..bu sene olmazsa seneye sevgililer gününde ben aldırırım o makinayı..
    yaw ben kendimde gider alırımda şimdi aile içi huzursuzluk felan..hi hi..hiç uğraşamam valla..ona aldırcam...sonra sokaklarda süpürge gibi gezerim artık..olmadık bişi çekerim..sonrada başım belaya girer..beni hapiste ziyarete gelirsin artık..ben gider romantik duran bi çete üyesini bile çekerim he ..yaparım ben biliyon...:P

    YanıtlaSil
  2. canım handan günaydın..yaşam gerçekten çok dalgalı..ama akıntılı olmasından daha mı iyi ne dersin? akıntıya kapılıpta kendimizi kaybetmektense dalgalarla boğuşup savaşarak bir yerlere gelmek daha iyi galiba..

    YanıtlaSil