Üzülmeyin, Zaten Bulmanız İmkânsızdı:-)

Mayıs 12, 2014


Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Aaaa :)hıc aklıma gelmez.

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Bahar:-) Çok güzel degil mi ben de çok sevdim:-)

    Gelmez değil mi Mehtap:-) Benim bir ara ona yakın barbim vardı, hepsi de evlendikten sonra alınmış:-) Gelen çocuklara diktiğim kıyafetlerle birlikte hediye ede ede bir tane kalmıştı geriye:-)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel bi hediyeymiş ama :D

    YanıtlaSil
  4. Ilginc olmus hediye.cok begendim hemde.o zaman utanmama gerek yok nildanin bebeklerini giydirip elbise dikmeyi cok.seviyorumda ♥bu bebegi almak icin sizs oturmayami gelsek acaba handan teyzesi ;)

    YanıtlaSil
  5. canım anneler günün kutlu olsun :)
    hediyen çok şirinmiş :)

    YanıtlaSil
  6. Ama kıskandım şimdi, hiç böyle bi hediye almadım, çok şanslısın, anneler günün kutlu olsun canım

    YanıtlaSil
  7. Benim de var barbilerim.:))) İşin tuhafı çocukken barbilerle oynamamış biri olmama rağmen şu an var. İçimizde mi kalmış nedir? Sana gelirken barbilerimi de getireyim . Birlikte oynarız hohohoho. (Kız Benjamin Button mıyız neyiz? Geri geri gitmeye başladık ayol. :D )

    YanıtlaSil
  8. Hakikaten mi?? :)) eee süpermiş bu Handancım.

    YanıtlaSil
  9. güle güle oyna:))))
    çenebaz

    YanıtlaSil
  10. Bak ne güzel, madem elebasi Can ise onun gözünde hala cok gencsin Handan'cim. Bence sen de ona babalar gününde "Ken" hediye et ogluslarinla beraber, hem Barbie yalniz kalmamis olur:) Güle güle kullan canim:)

    YanıtlaSil
  11. Ha ha ha,buyrun gelin Mehtap:-)

    Teşekkür ederim Şebnem, senin de kutlu olsun:-)

    Çok şanslıyım değil mi Sevda:-) Merak etme bize geldiğinde oynatırım seni bebeğimle:-)

    Aaa, getir Daisy, evcilik oynarız:-)

    Süper degil mi Ebru, ben de öyle düşünüyorum:-)

    Teşekkür ederim Çenebaz:-) Şimdi ben ona ne elboseler dikerim:-)

    Ha ha ha, iyi fikir Ayşecim:-)

    YanıtlaSil
  12. Handan çokk güzel bir hediye,güle güle kullan:-) bize gelirken getir canım bende de evi var villası diycektim pardon, oynar arkadaşlarınla. ciddiyim sakın unutma...

    YanıtlaSil
  13. nereye koudun o bebegiii...
    babama ben de araba alcam :):):)

    YanıtlaSil
  14. Tamam Güner, gezmeye getiririm sana :-)

    Şimdilik vitrinde İnya:-)

    YanıtlaSil
  15. oofff çok güzelmiş valla bayıldım :)
    benim gibi hala oyuncaklara bayılan bir insan için yorumuum belli :)
    musmutlu nice güzel anneler gününe

    YanıtlaSil
  16. Teşekkür ederim Donkisot:-)

    YanıtlaSil