Çok İyi Gelecek

Mayıs 23, 2014

Bu şarkıya bu blogda kaç defa yer vermişimdir bilmiyorum :) Ama defalarca dinlenmeyi hak ediyor bence :)

Hele de umutlarımızın sallantıda olduğu bu günlerde, yenilenmek için bire bir..

Fotoğrafları tek tek özenle seçtim :)

Beş dakikanızı ayırın, mutlu olacaksınız anacım :)



Hiçbir şey göründüğü kadar kötü değildir.

Bir yol kapandığında, yeni bir yol açılır önümüzde..

Sakın unutmayalım :)

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. müzik de fotolar da eveet pek keyiflendim :)

    YanıtlaSil

  2. Umarım hiçbir şey göründüğü kadar kötü değildir.

    Müzik şahane, huzur buldum teşekkürler

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Iyi geldiki ruh halime ....

    YanıtlaSil
  4. Hâlâ güzellik ve iyilik var bir yerlerde Çınar, umudumuz da olmalı dolayısıyla..

    Sabahtan beri kaç defa dinledim bilmiyorum Mehtap.

    YanıtlaSil
  5. vallah anacim bisey anlamadim turkish degil

    YanıtlaSil
  6. Hımmm,sen de kendini müzik ve fotoğraflara bırak Ferhat. O da yeterli bence:-)

    Tam yerini tutmuyor ama şu da bir fikir verebilir:

    amahttp://ceviri.alternatifim.com/data.asp?ID=733&sarki=Master%20Of%20The%20Wind&sarkici=Manowar

    YanıtlaSil
  7. turkce sozleride iyimis yalniz

    YanıtlaSil
  8. Güzel, değil mi Bahar:-)

    YanıtlaSil