Kuşlarım Gok Sevimli Dı miiiii :-)

Mayıs 07, 2014


Eh benim gibi hem çay hem kuş delisine böyle birşey gösterirsen dayanamaz alır tabi:-)


 Çay bardakları karışmasın diye takıveriyorsun üzerlerine. Paşabahçe'de, 12,95 TL'ye anacım.

Benzer yazılarım

29 Yorum yap

  1. ben geldimmm :) çok ihmal ettim kuzummm biliyorum...
    bana sarı kuşu ayırrrr :)

    YanıtlaSil
  2. Ooo hoş geldin Öziicim:-)

    YanıtlaSil
  3. Çok tatlılar. Canım çay istedi kalkıp yapayım bari...

    YanıtlaSil
  4. Günercim hadi yap da içelim bari:-)

    YanıtlaSil
  5. buna şapşahane dersem cuk oturur:))

    YanıtlaSil
  6. :-) Günaydın Havvacım:-)

    YanıtlaSil
  7. Pardon gunaydin demeyi unutmusum ;) bide gorsem bundan bende alirim.en cok kalabalik misafirlikte ise yarar.pembe kus kimin cayiydi :) diye sorarim.yada sormam herkes tepsiden kusunu alsin :) demi handancim.

    YanıtlaSil
  8. Günaydın Mehtapcım:-) Sağdaki bardak seninki, kaşıklısı benimki demekten kurtulacağız:-)

    YanıtlaSil
  9. çok şekerr , güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim Baharcım:-)

    YanıtlaSil
  11. Çok mantıklıymış...ben hep karıştırırım bardakları, iki tane bile olsa :)
    Hemen almalıyım bunlardan, hem de çok şekerler, çayın içine düşmezler di mi :)

    YanıtlaSil
  12. ama bu yapılırmı yaaaaaaaaaa :((
    benim gibi kuş manyağına gösterilirmi buuuuu :((
    offf handan offfff :)))))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  13. Burcu kullanayım söylerim sana düşüp düşmediklerini, silikon olduklarından tutarlar gibi geliyor bana:-)

    Çok güzel di mi Şebnem:-) Alayım sana da canım:-)

    YanıtlaSil
  14. hihihh:) biizm de maymunlarımız vardı bir zamanlar ;)maymunları takıyordun karışmıyordu bardaklar

    YanıtlaSil
  15. Ha ha, onlar da pek komik olmalı Nesrin, gözümün onünde canlandı da şimdi:-) Alırdım eminim görsem:-)

    YanıtlaSil
  16. çok ciciymiş:)

    YanıtlaSil
  17. Günaydın Sevda:-)

    Çok cici di mi Yaz:-) Görmemle almam bir oldu:-)

    YanıtlaSil
  18. ay çokkkk şekerler ,

    any:)))

    YanıtlaSil
  19. Şimdi içerde çay dolduruyorsun ve istediğin kuşu seçiyorsun Any:-)

    YanıtlaSil
  20. kutucugu isaretledim ama kendim yazmadan da edmicem:

    Bayil-dimmm!:)

    YanıtlaSil
  21. :-) Ben hemen kolay kolay bir şey beğenip alamam Ayşecim, bunu hiç düşünmeden attım sepete:-)

    YanıtlaSil
  22. Kız bunlar çok tehlikeli. Yutarım ben bunları.

    YanıtlaSil
  23. Geldiğinde hatırlat senin bardağına takmayayım Daisy:-)

    YanıtlaSil
  24. sağol canım almış kadar oldun inan bana ;)

    YanıtlaSil
  25. Dün buraya da yorum yazmistim, hayret cikmamis.

    Demistim kI: Ilahi Daisy, yine kopartti beni yorumun, aklima gldikce gülüyorum:)

    YanıtlaSil
  26. Aa, hiç düşmemiş Ayşecim. Valla kuşlara her baktığımda bende de yutma fobisi oluştu hiç yokken:-)

    YanıtlaSil