Bızzztt

Mayıs 05, 2014

Elektrik geldi ama benim yazma elektriğim gelemedi bir türlü.

Evi süpürdüm, şimdi de gidip Havva'nın patlıcan pardon patlamıcam yemeğinden yapıcam. Valla özel sipariş verdim Can'a pazara giderken:-) Malzemelerim hazır:-)

Bu gece hıdırellez, bahçeye inmeye çok üşeniyorum dileklerimi balkonumdaki akçaağacıma asmaya karar verdim en sonunda. Hem o çok cici bir ağaç, olmadı üzerine bir gül kopartıp koyarım artık:-) Bacağım sakat, mazeretim var:-)

Dün dışarı çıkmak o kadar iyi gelmiş ki, bugün daha iyi anlıyorum. Depresyondan çıktım resmen.

Bu kadar:-) ( Zengin bitirişi yaptım:-)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. A ha ha, doktor raporum var desem Burcu:-)

    YanıtlaSil
  2. aneymmmm benimde aciliyetinden bir gül ağacı bulmam lazım... zira benimde mazeretim var, asabiyim ahahaaa :)) çıkamiycim dışarı ;)

    YanıtlaSil
  3. Ya, sarmaşık, sardunya falan da olur bence Şebnem, açık görüşlü olmak lâzım:-)

    YanıtlaSil
  4. tatlısın tatlııııııı :)

    YanıtlaSil