Bugün Yaşasın Cuma :)

Mayıs 02, 2014


1 paylaşan: metebilge1

Biraz içimiz açılsın dedim.

Şarkıyla zamanda yolculuk yapmak serbesttir :)

Video çabuk yüklensin diye düşük kaliteli, fazla büyütmeden izleyin anacım.

Sonra izlerim deme, beş dakika ayır kendine, iyi gelecek bak :)

Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. Karanlık tünellerden sonra iyi geldi valla, içimiz açıldı Handan :)
    Teşekkür ederiz :)

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim Burcu:-) Biraz aceleye geldi ama bilgisayarı kaptırdım düzeltme şansım kalmadı, bir dahakine daha güzelini yaparım artık:-)

    YanıtlaSil
  3. Kız nasıl bir tesirin vardır üzerimde. Kadın yazı yaz diyince, alelacele yazı ekliyorum bloguma ayyyyyyyyyyyyy eli maşalı Henden :))))

    YanıtlaSil
  4. BAYILIRIM BU ŞARKIYAAAAAAAAAAAA! LİSE YILLARINA GİTTİM KIZ BİRDENNNN :d

    YanıtlaSil
  5. :d ne be yaaa! :D olcekti :)))))

    YanıtlaSil
  6. :-) Hiç affetmem, hemen yakalarım . Birazdan da Mehtap'a gidip kızıcam, geçen nazikçe söyledim anlamadı:-)

    Ne lise yılı kızım, ilk okul zamanlarımız değil miydi o? Lütfen, dikkatli olalım Daisy:-)

    YanıtlaSil
  7. turkish olsaydida anlasaydik bea :)

    YanıtlaSil
  8. yağmurdan ruhun sıkıldı galiba ;)

    İyiyim canım, bir problem yok iş güç gezmece derken sesim çıkmadı... Ayrıca merak edilmek de pek hoşmuş, belirtmeden geçemiycem :)

    YanıtlaSil
  9. Şarkının sözlerini hiç düşünmemiştim, fotoğraflardı iç açacak olan Ferhat:-)

    Yağmura suç atmayayayım şimdi benim içim sıkılıp duruyor, kendi kendimi oyalamaya çalışıyorum Şebnem:-) İyi olmana sevindim, uzun sürünce sessizlik insan merak ediyor:-)

    YanıtlaSil
  10. iyi geldi gerçekten geç oldu ama benim için akşam saati iyi bir relax oldu:) sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. Günün yorgunluğundan sıyrılmak için de ideal Handan:-)

    YanıtlaSil
  12. Mete mi hazırladı bunu :)
    Eline sağlık oğluşunun , bana da iyi geldi :)
    Wonderful life ;)

    YanıtlaSil
  13. Yok Zeugma, Metos bir video hazırlasa bir kıyım makinası olan oyun karakterinin savaşlarından, attıkları ultilerle feedleri birleştiren bir şey olurdu sanırım:-)

    YanıtlaSil
  14. Aceleye geldi biraz bir dahaki daha güzel olacak Bahar:-)

    YanıtlaSil