Takvimde Bir Yaprak...

Mayıs 10, 2014

Uzun zamandır saatli maarif takvimime bakmamışım bu sabah koparttım yapraklarını.

Gözüm dün yazılanlara ilişti ilk.

"16 yıl önce bugün aydınlanma dönemi şairlerinden Haşim Nezihi Okay, 84 yaşında İstanbul'da vefat etti."

Zamanda yolculuk yaptım, gözlerim doldu. Biliyor musunuz, bu değerli şair benim nikâh şahidimdi:-)  O gün geldi gözümün önüne, çok tatlıydı çok.

Allah rahmet eylesin.

En sevdiğim şiiriyle bitireyim yazımı.

"Bir yığın yük oluyor gittikçe
Yaşanan günlerimiz sanki bize
Boşa verdik koca bir ömrü yazık
Her şeyi dert ederek kendimize..."

Haşim Nezihi Okay


Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. Nur içinde yatsın
    çenebaz

    YanıtlaSil
  2. Ne ilginc Handan'cim...okudugunda nekadar duygulandigini tahmin edebiliyorum, ben bile nasil etkilendim simdi.

    Allah rahmet eylesin.
    Ne güzel, ne anlamli bir siirmis...

    YanıtlaSil
  3. Amin Çenebaz.

    Etkilenmemek elde değil, değil mi Ayşecim, amin canım.

    YanıtlaSil
  4. mekanı cennet olsun ve şiir çok güzel..

    YanıtlaSil
  5. Amin Baharcım, bu şiir hep dilimdedir benim.

    YanıtlaSil
  6. Allah rahmet eylesin. Çok da şıkmış amcam he. :(

    YanıtlaSil
  7. Şık değil mi Daisy:-) Çok tatlıydı, çok:-)

    YanıtlaSil