Capitol Fatihi Geldi:-)

Mayıs 07, 2014

Annem beni silah zoruyla dışarı çıkarttı:-) Önce okula kadar yürüdüm. Bilgiç'i bıraktım. Oradan da ver elini Capitol.

İnatla , salyangoz hızıyla da olsa ,her mağazamı dolaştım. Yani English Home, Boyner, Tchibo, D&R, Paşabahçe, Mudo ve Watsons tarafımdan tavaf edildi.

Neler mi aldım. Bir kaç çocuklarla izlenecek film, oje,ıvır zıvır.


Yalnız bacaklarım o kadar ağrıyor ki.. Bre nankörler, kırk küsur yıldır sizi yürüttüm, baktım, bir ayda gevşemişsiniz hemen.. Tı tı tı:-)

Benzer yazılarım

17 Yorum yap

  1. capitol...hmmm...çok iyi gelmiştir eminim hava almak...kısa yürüyüşlerini her gün yaparsan hem bacaklarına hem de ruhuna iyi gelir.

    YanıtlaSil
  2. filmler bol action bakıyorum :)))
    ben bu filmleri neden izleyemiyorum yaaaa...
    nerde çiçekli böcekli dram var bende onlara bayılıyorum :))

    YanıtlaSil
  3. Bundan sonra artık yavaş yavaş başlayacağım Bibis, bünyem her sabah yürüyüş yapmaya alışmış, sıkılıyorum aksi halde:-)

    Oğluşlarla izleyelim diye aldım Şebnem, adamlar büyüdü, çocuk filmleri kesmiyor. Hobbit zaten benim de favorim. Önce bir sonra ikiyi seyredip keyif yaparız artık:-) Diğerleri de çıtır çerez niyetine:-)

    YanıtlaSil
  4. O peceteler ne seker oyle...tam kizima gore ;) bardak resmi olan ney merak ettim.gule gule kulan hepsini ve ogluslarinla keyifli izlemeler...ayaginin iyi olmasinada sevindim.

    YanıtlaSil
  5. Peçetelere dayanamadım ben de Mehtap:-) Bardak resimliye birazdan yakından bakacağız:-) Ayağım eğimli yollarda beni çok zorluyor ama buna da şükür, geçecek en sonunda:-)

    YanıtlaSil
  6. Geçti geçti Handan'cığım . Iyi gezmeler canım.

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim Günercim, hamlamışım arkadaşım:-)

    YanıtlaSil
  8. Kız Handancan dün ben de Capitol'de idim hem de aynı yerleri gezmişiz tek fark sen sabah ben akşam:)
    Günaydın tatlım :)

    YanıtlaSil
  9. Aaaa, bir gün de birlikte gidelim Hamiyet:-) Günaydın canım:-)

    YanıtlaSil
  10. Olur gidelim Handan'ım mis gibi olur hem de :)

    YanıtlaSil
  11. Sanirim evde oturman aile bütcesine daha iyi gelmistir:) ama gezip tozup para harcamak da insanin ruhuna pek bir iyi geliyor, kahretsin:))

    YanıtlaSil
  12. Yok yok benim gezinmem bizim ailede en ucuz olan gezinmelerdendir Ayşecim. Can'ı yollamayacaksın asıl:-) Evet ya, çok iyi geldi:-)

    YanıtlaSil
  13. ohhhhhhhhhhhh enişte bey para kazanacam diye uçsun dursun havada, hatun da yerde çatır çatır yisin paraları. :))))

    YanıtlaSil
  14. Hiç de acımam, ben alış verişteyken havuz kenarında uzanmış güneşleniyordu adam, açtırma benim ağzımı Daisy:-)

    YanıtlaSil