Ta Daaam

Mayıs 02, 2014

Can beni anneme götürdü:-)  Böylece beş dakika uzaklıktaki anneme bir ay sonra ilk defa gidebildim:-)

Bilgiç'i okula götürdüğüm güne göre daha iyi hisediyorum kendimi.

Bir de yürüyüşe çıkıp ter atmaya başlasam çok mutlu olacağım, depresyona girdim resmen:-) ( He canım bu benim depresif halım, aşağılamayalım depresyonumu, beni sıkıyor işte:-)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Senin depresif hallerini istemiyorum zıpır Handan'ı istiyorum ve çok sevindim bugün bir yerlere çıkabilmene. Bir gün de ben geleyim seni çıkarayım evden gidelim şöyle boğaza mis gibi bir çay içelim olma mı :)

    YanıtlaSil
  2. Düşünmesi bile ne güzel geldi Hamiyet:-)

    YanıtlaSil
  3. Düşünmekle kalmayalım gerçekleştirelim :)

    YanıtlaSil
  4. iyi yapmışsın ben yürüyüşlere başladım kırk beş dakika yürümeye çalışıyorum her gün :)

    YanıtlaSil
  5. Yürüyüş insanı rahatlatıyor Bahar, hele alışınca vücud her gün istiyor:-)

    YanıtlaSil