Sadece Tek Kelime Edecekmişim, Ne Zor Mimmiş Buuu:-)

Mayıs 10, 2014

Sevgili Kadriye ve Yalnızlar Rıhtımı beni sobelemişler:-)


1) Telefonun nerede?
Koltukta
2) Partnerin?
Yolda
3) Saçların?
Beyazlamış
4) Annen?
İdolum
5) Baban?
Özlediğim
6) En sevdiğin eşya?
Ooooo...
7) En son gördüğün rüya?
Okul
8) Hayalindeki araba?
Volkswagen Beetle
9) Içinde bulunduğun oda?
Salon
10) Korkun?
Depresyon
11) On sene içinde ne olmak istiyorsun?
Hayatta:-)
12) Sen ne değilsin?
Genç
13) En son yaptığın şey
Tost
14) Üzerinde ne var?
Eşofman
15) Senin hayatın?
Huzurlu
16)Moralin?
İnişli çıkışlı:-)
17) Şu an ne düşünüyorsun?
Bulaşık
18) Senin bilgisayarin?
Toplama
19) Bira?
Iyk
20) Aşk?
Doğaya :-)

Daisy, Mehtap, Günoş siz de deyiverin hele :-) Ebee:-)

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. sevdiğin eşya oooo bitmez, yaa tek kelime çok sınırlı ve zor ama sen tatlısın yinee :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Bahar:-) Valla eşya seçemedim bir anda, ha ha ha:-) Renk dememiş neyse ki onu da seçemezdim:-)

    YanıtlaSil
  3. Hic bana göre degil böyle tek cevaplik sorular. Catlayiveririm tek kelimeden fazla yazamazsam:)

    14. soruya da gülesim geldi okurken. Muzur muyum neyim:)

    Ama senin cevaplarin süper olmus.

    YanıtlaSil
  4. güzel ve zeki cevaplar :) karmaşık değil ama huzurlu

    YanıtlaSil
  5. ehehehe yakalandım heyhat. Mecbur yazacam şimdi. Koskoca blogcu Henden ebeledi. Yazmamak olmaz :D

    YanıtlaSil
  6. Teşekkurler Ferhat:-)

    Tek kelime işi zorladı beni de Ayşecim:-) 14. soru her yöne açık. Aslında bak şimdi aklıma geldi, "tavan" diye yazsaymışım keşke:-)

    Teşekkürler Don Kişot, nerelerdeydin sen bakiim:-)

    E he he he :-) Merakla bekliyorum cevaplarını Daisy:-)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler. Acemice ilk kez mimledim.

    YanıtlaSil
  8. Tek kelime ama ben zevkle okudum cevaplarini.hatta dur bida okuyum cevaplarini hosuma gitti :) mim icin sagol.yarin yapayim bende.

    YanıtlaSil
  9. Ben teşekkür ederim Kadriye, keyif aldım yaparken:-)

    Bekliyorum Mehtap:-)

    YanıtlaSil
  10. ay ay ay mimlenmişim ben...hemen yaparım bayılıyorum bu işe..tek kelime cevap mı bana göre değil ama gayret edicez artık:-)

    YanıtlaSil
  11. Haydi yap bakalım Güner diyeceğim ama sen yaptın ben de okudum bile:-)

    YanıtlaSil