Tedavülden Kaldırıyorum Anacım

Mayıs 22, 2014

Üç sene önce, Can işe girsin diye beklerken en sonunda daral gelmişti "Geç olsun güç olmasın" lafından. Onu "Tez olsun, kolay olsun" a çevirmiştim.

Şimdi de milletçe "Beterin beterin var" sözünü yasaklasak diye düşünüyorum, dedikçe beteri geliyor, dedikçe geliyor. " Beterin yeteri var" " Güzelin daha güzeli var" gibi çeşitli seçenekler üzerinde durmaktayım, fikri olan beyan etsin, kaldıralım şunu tedavülden:-)

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. evet ya bir genelleme yapacak olsak ve şu atasözlerimize şööyle bi baksak, ne kadar da boyun eğmeye razı bi millet olduğumuz sonucunu çıkarıyorum ben.

    size katılıyorum kalksın bence de.

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Değil mi Zeze. Evrene pozitif mesaj yok hiç, hep negatif , hep negatif...

    YanıtlaSil
  3. Ay kız hakikaten tamamen tasavvufi bir durumla hepimiz tevekkülüz , bu da iyi bir şey de 3.şahısların bunu senin aleyhine kullanmasını engellemek gerek ...
    any:)

    bu arada canımcım insanlar eğer yaptıklarının hata olarak görseler zaten yapmazlar ...sorun da o değil mi....



    YanıtlaSil
  4. Dediğin gibi Any, tevekkül iyi de paspas durumuna gelmek sinir bozucu:-)

    YanıtlaSil
  5. çok haklısın canım kjatılıyorum sana

    YanıtlaSil
  6. hohohoho hatun coştu. HENDEN CUMHURİYETİ! Beni de başbakan yapsana. Tedavülden kaldırmak istediğim birileri var. :D

    YanıtlaSil
  7. Negatifliğe son Yonca:-)

    Ha ha ha, dur şimdi sözlerle başlıyoruz Daisy, her şeyin sırası var:-)

    YanıtlaSil
  8. kaldıralım canım tadavülden bu saçma salak sözleri.

    YanıtlaSil
  9. Kaldıralım Günercim, ne bu ya:-)

    YanıtlaSil