Bizimkilerin İleride Geri Tepebilecek Halleri

Mayıs 02, 2014

Çocuklarım sürekli bir gezme halindeler. Analarıyla babaları küçükken çok gezmemiş tipler olarak her fırsatta kendilerini yollara atmaya bayılıyorlar ne de olsa.

Şöyle bir düşünüyorum da.İlerde arkadaşlarıyla bir yerlere gitme planı yaparlarken, "Iııh, oraya gittim, olmaz, orayı da gördüm, orası mı beş kere falan gezdim" diyerek milleti gıcık ederler mi acaba?

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. :)) gezmek güzel ya..
    günün aydın olsun

    YanıtlaSil
  2. Hem görülecek daha çook yerler var değil mi Bahar:-)

    YanıtlaSil
  3. O kadar gezdiler yani..
    Ooo.. kıskandım ki şimdi. :)
    İyi günler.

    YanıtlaSil
  4. :-) Kendilerini yollara atan ana babaları var Hayalperest:-) Gerçi son yıllarda babamızın pek vakti olmuyor ama üc güne beş güne sığdırmaya çalışıyoruz bir şeyler.

    YanıtlaSil
  5. eğlenceli hatunsun vesselam :=)

    YanıtlaSil
  6. Çok gezen mi bilir çok okuyan mı :) o halde canavarlar çok şanslılar :)

    YanıtlaSil
  7. Geçen yaz en son bitsin bu çile yeter artık modundaydılar:-)

    YanıtlaSil