Minik Sihirli Kupa :-)

Mayıs 20, 2014


Daha önce de söylemiştim arkadaşımın getirdiği bu çay bardağı boyutlarındaki kupa benim sihirli kupam:-)  Mutfak camının önünde duruyor hep ve ne zaman bir dal kopartmış olsam içine koyuyorum, o da orada kökleniyor:-)

Şu anda Daisy'nin çiçeği dikilmeyi bekliyor artık:-) ( Daisy huuu). Pembe olan da yine incecik bir sap olarak uzayıp duran rozet çiçeğinin tarafımdan kopartılan dalları. Henüz kök göremedim ama çiçek açtığına göre diğerinin yanına dikilme zamanı gelmiş :-)

Doğa o kadar güzel, o kadar mucizevi ki... Minicik bir daldan bile yeniden oluşturabiliyor kendini. Ve ben o minicik dala bakarken umutla dolabiliyorum yeniden...

Günaydın.

Kırılan dallarımızı yeniden köklendirdiğimiz bir güne açılsın sabahımız...

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. amin,
    çok ihtiyacımız var:)

    YanıtlaSil
  2. Hem de nasıl Havva. Günaydın:-)

    YanıtlaSil
  3. Ne anlamli bir yazi olmus...

    Günaydin Handan'cim. Cok yogundum son günlerde, ugrayamadim. Bu hafta nöbette biraz nefes alabiliyorum. Artik bu isyerime geldigimde dinlenebiliyorum, suraya bak....:)

    YanıtlaSil
  4. Ayşecim aman çok da yorma kendini, dikkat et canım. Günaydın:-)

    YanıtlaSil
  5. ayy bana da ekebilsen keşke :)
    kıskandım şimdi :))

    YanıtlaSil
  6. Burada olsan sana da hemen dikerdim bir tane Bahar:-)

    YanıtlaSil