Cehennem

Mayıs 02, 2014


Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Bana da iyi geldi bu şimdi ....

    YanıtlaSil
  2. Bana da iyi geldi Bahar, onun için paylaşmak istedim:-)

    Ah şimdi denizde olmak vardı Bahar, tabi mümkünse üzerinde oliim ben:-)

    YanıtlaSil
  3. Ayy size iyi gelmiş ama ben daraldım valla...ben korkarım öyle karanlık tünellerden falan...bir de en korktuğum şey boğularak ölmektir, bazen uykuya dalmaya çalışırken aklıma gelir de korkudan ağlayacak gibi olurum valla :(
    Ay ne fenayım içinizi kararttım dimi :)

    YanıtlaSil
  4. Ha ha ha Burcu, Can yıllardır su altı dünyasının güzelliklerinden bahseder, benim de içim daralır düşündükçe, seni çok iyi anlıyorum:-) Ben sadece umutsuz da olsak pes etmek yerine ilerlemek gerektiğine dikkat çekmek istemiştim:-) Burada yüzeye çıktığımızı düşünüyoruz:-)

    YanıtlaSil
  5. Harika bir kitaptı :)En can alıcı sözü bulmuşsun yine :)

    YanıtlaSil
  6. Kitap macera kitabı olunca içinden alıntı bulmak için bayağı debelendim diyebilirim Hamiyet:-)

    YanıtlaSil