Bahisler Açıldı:-)

Mayıs 11, 2014

Erkeklerimin bana aldığı anneler günü hediyesinin ne olduğunu bulan çıkacak mı , çok merak ettim:-)

Alayım tahminleri:-)

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. ne alacaklar :D
    merakla bekliyorum hihihi :)

    YanıtlaSil
  2. cocuk milleti bu, her an hersey cikabilüü :) merakla bekliyoruz canim:)

    YanıtlaSil
  3. Ben tahmin edeyim .Küçük ev aleti. Mutfakta kullanılan .Doğrumu?

    YanıtlaSil
  4. Kucuk ev aleti diyorum bende :) birde anneler gunun kutlu olsun canimmmm.

    YanıtlaSil
  5. 1000'lik ya da daha da büyük puzzle
    çenebaz

    YanıtlaSil
  6. Kız Google'ın bugünkü doodle'ını sana ve oğluşlarına benzettim heee. :)

    YanıtlaSil
  7. Yarın söyleyeceğim Bahar:-)

    Ne çocuk milleti, elebaşları babaları Ayşe:-)

    Mehtap, Kadriye, neyse ki küçük ev aleti değil. En sevmediğim şeydir, cezve niye benim oluyormuş kardeşim, ya da mutfak robotu..

    Hımmm, ne güzel olurdu Çenebaz, ama değil:-)

    Ha ha ha, Daisy, canım bisiklete binmek çekti şimdi:-)

    YanıtlaSil
  8. Günaydın İnya:-) Hayır, papatya da değil:-)

    YanıtlaSil
  9. bugun aciklanicak dimiiii :):)

    YanıtlaSil
  10. gunaydınnn :) soyle bakalım ne aldılar :) kucuk ev aletı bende sevmem :)

    YanıtlaSil
  11. yaaa bende tahmin edicem..Hımmm bi kere kesin çiçek gelmiştir. Başka ne olabilir, bence hımm bir fular olabilir, belki bir kitap ya da sudokuuu:):)

    YanıtlaSil
  12. Açıkladım İnya:-)

    Gunaydın Mehtap:-)

    Gelecek sene bir şey almadan önce sana sormalarını söyleyeceğim Yaz:-)

    YanıtlaSil