Nihayet Üç Deliyi İzleyebildim :-)

Mayıs 02, 2014

Metos ile Bilgiç yaz kampımda izlemişlerdi, o zamandan beri ben de istiyordum izlemek. Bir çok blogda da rastladıkça merakım artıyordu.

Bol kahkaha attim, bol göz yaşı döktüm. ( Siz de döktünüz di mi, ben dondurma reklâmında bile ağlayabildiğim için işin bu kısmından emin olamıyorum pek:-)

Hiç anlamadan üç saate yakın zaman geçti. Bence her anne baba, öğretmen ve öğrenci, ay ne diyorum ben, herkes seyretsin işte anacım.


3 Idiots - Makine nedir ? paylaşan: TeknoCepni

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Hint filmlerine önyargımı yok eden film bu benim ;)
    İtiraf ediyorum bende ağlamıştım :))

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten çok guzeldi Şebnem. Ağladın sen de di mi, benden değil yani:-)

    YanıtlaSil
  3. Çoook güzeldi Bahar:-)

    YanıtlaSil
  4. O zaman bir öneri daha :)

    http://media.sondevir.com/250x190/2012/12/14/her-cocuk-ozeldir.jpg

    YanıtlaSil
  5. Hımm konusu cazip OlurGider, ilk fısatta seyredeceğim:-)

    YanıtlaSil
  6. daha yenimi izledin bunu seeeennn :):)

    YanıtlaSil
  7. KIZ İLK BENDEN DUYDUN YA BU FİLMİ PATLAMAYASICA! BİR ÇOK BLOGDA GÖRDÜM DİYO BİR DE. TI TI TI

    YanıtlaSil
  8. İlk Metehan'dan duydum bi kerem Daisy. Ben yaşlı bi kadınım bi ton blogda seyretmek istiyom ben de diye yorum yazdım, hankisini ilk yazdığımı hatırlayabilseydim blog yazmak yerine kitap yazmaya terfi ederdim bi kerem:-)

    YanıtlaSil