Ferrarisini Satan Anne

Mayıs 13, 2014

Elindeki güzelliklerin tadını çıkartmıyorsan dünyanın en zengini olsan bile keyif almana imkân yok bence..

Mutluluk sürekli bir şeyler satın alıp tüketmekle olmaz, üretmekle asıl mutlu olursun oğluşum.

Biz zaten çok zenginiz, hayatta eksik bir şeyimiz yok ki...

Devamlı bir şeylere mızıldanıp durursan ben de seni dikkate almamaya başlarım. Aralarından en önemlisini seç, ona mızılda ki acaba derdi ne diye düşünüp dinleyeyim seni.

Hem şu mızıldanmalar üç saatle sınırlı olsun, bir başlayıp on sene geriye kadar gitme. Sen zaten üç saatte de üretiyorsun bayağı, eskilere ihtiyacın yok..

Evet elindeki telefon, yok bilgisayarın, yok eşofmanın cool olabilir yavrum ama unutma ki sende biter her şey. Sende yoksa bir şeyler ne alırsan al bir şeye yaramaz. Sen güzelsen, elinde ne tutarsan tut o da harika olur. Ve sen bence çok güzel bir çocuksun, gerisi de fasa fiso..

Nirvanaya ulaşıcam valla, sabah akşam bu şekilde konuşur oldum... Ferrarisini satan anne adında bir kitap falan mı çıkartsam ne:-)

Benzer yazılarım

17 Yorum yap

  1. iki dakka şunu izle bak çoook komikkkk :)

    http://www.dailymotion.com/video/x6qt59_do-you-love-me-music-video-of-old-l_music

    YanıtlaSil
  2. aydınlanmışsın sen artık :))
    süperr yazmalısın bence :)
    günaydın :)

    YanıtlaSil
  3. Ooooohmmmmm , derin derin nefes alıyoruz Handan :)

    YanıtlaSil
  4. :)
    Çok doğru sözler bunlar.
    İnşaallah kıymetini bilir.

    YanıtlaSil
  5. handiiişşş hazırlan gidiyoz :P

    Mavi haftasonuna kahvalştıya çağırdı bak :)

    Krep geliyo kreppp oleyyyy :)

    YanıtlaSil
  6. Harikasın Handan...çok güzel konuşuyorsun bence çocuklarınla, şimdi anlamasalar da ilerde çok iyi anlayacaklar seni...sen devam et böyle, kitap olmasa da buraya yaz ki biz de faydalanalım :)
    sevgiler çok...

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten de öyle , ne kadar doğru diyorsun . Aslında her şey bizde bitiyor. Mızıldayan bir insan değilim .çok fazla hayatımdan da şikayetçi değilim ama bazen doluyorum işte :))
    daha kötü şartlarda yaşayan insanlar var .
    hayatımızın kıymetini bilelim .
    sende kitap yazmaya başla ;)

    YanıtlaSil
  8. Bir senesinde , henüz otobüslerde bangır bangır müzik çalarkene ve İstanbul Giresun arası onsekiz saati geçerkene, o yolu, I love you, i love you, do you love me, yes i do şarkısı ile almış olmanın etkileri hâlâ benliğimdeyken, nasıl yaparsın bana bunu İnya:-)

    Evet evet bu oğlanlar boğuşurken erdim ben Bahar:-)

    Şimdi de baş parmak diğer parmaklara dokunurken sa ta na ma diyoruz Damla:-)

    Umarım Hayalperest, bazen havaya konuşuyorum gibi geliyor, bazen yine de bir işe yarıyordur diye umutlanıyorum işte:-)

    Hemen hazırlanıyorum İnya:-)

    Bir işe yarıyordur diye umut ediyorum işte Burcu:-) Benden de sana sevgiler canım:-)

    Söylemekten vaktim kalırsa belki bir gün yazarım Nesrin:-)



    YanıtlaSil
  9. Sana daha çok 'Merdanesini satan anne' daha iyi olur. Ne be neee! Çıkarma hemen merdaneyi. Çekildi benjamin :))))

    YanıtlaSil
  10. oyoyoyyyy :))
    durumlar vahim... mızlanmaların sonu yok biliyosun dimi ;)
    yenilerde bende mızlanmaya başladım ahahaaaaa :) benim sesimi duyunca susuyor ;)

    YanıtlaSil
  11. kesinlikle söyle, bir şekilde akıllarının bir yerinde kalır.
    çenebaz

    YanıtlaSil
  12. Bu kadar yorulmanın faydasını ileride mutlaka göreceksin arkadaşım. Ben görmeye başladım darısı başına. Şimdi artık onlar bana fikir veriyor,yönlendiriyor,genç zihinlerinin faydasını çokk görüyorum. Öylesine güçlü,öylesine dost,öylesine temiz yetişiyorlar ki. İşte benim çocuklarım diye gurur duyacaksın. Çünkü anneleri SENSİN...

    YanıtlaSil
  13. Evet canim yaz boylede faydalanalim senden...iyi geceler.

    YanıtlaSil
  14. bayandan ferrari öyle mi?

    YanıtlaSil
  15. Yok Daisy, ferrarimi satarım ama merdanemden asla vaz geçemem, henüz o kadar olmadım:-)

    Bilmez miyim Şebnem:-) Bizimkisi düet şeklinde bir de:-)

    Ben de öyle umut ederek söylüyorum Çenebaz:-)

    Ah ne güzel anlatmışsin Güner, darısı başıma artık:-)

    Günaydın Mehtap:-)

    Evet evet Havva, iyi para etti de kâr etmiyor bizimkilere sanki:-)

    YanıtlaSil
  16. Biraz da benden:))) Biz çok zenginiz ki zaten. Herşeyimiz var ama en önemlisi sağlıklıyız,birlikteyiz ve birbirimizi seviyoruz. Bunun kadar büyük bir zenginlik yok.
    Mızmızlanma konusunda da "mızıldanarak söylediğin hiç bir şeyi yapmayacağım düzgünce anlat meramını"

    YanıtlaSil
  17. :-) Yok aslında birbirimizden farkimız:-)

    YanıtlaSil