Işık, Ah Işık ...

Mayıs 09, 2014



En güzel şeylerin en sıradan yerlerde bulunduğunu görebilirsen eğer, her zaman zenginsin:-)

Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. Heee ben çok sıradan bi muhitte oturuyom. Ben en güzelim dimek :0B

    YanıtlaSil
  2. Kız gene gözlüğünü takmadın di mi, zengin dedim güzel demedim:-)

    YanıtlaSil
  3. Bugün camı açarken farkettim. Eğmiş boynunu yağmurdan.. dün yoktu herhalde. Olsa görürdüm kesin düşündüm. Ne mi.. parkta ağacın dibinde açmış bir gelincik. :)
    açtığı gün yağmurla tanışmış, vedası da yağmurla olacak.

    YanıtlaSil
  4. Belki dayanır Hayalperest,kim bilir:-)

    YanıtlaSil
  5. Fotoğrafla pekiştirilmiş bir aforizma.
    İkisi de çok güzel :-)

    YanıtlaSil
  6. Ah bir de cep telefonu yerine fotoğraf makinem olsaydı yanımda Zeugma:-) Teşekkür ederim:-)

    YanıtlaSil
  7. Seni mimledim.Beni mimlemişler ilk defa. Cevaplarsan sevinirim.Sorular blogumda. Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Aa, tamam Kadriye:-)

    Aferim Deep, yıldızlı beş vereceğim sana:-)

    YanıtlaSil
  9. Ya ne alakası varrrr. ' En güzel şeylerin en sıradan yerlerde bulunduğunu görebilirsen eğer, her zaman zenginsin' demedin miii? Sıradan yerde bulunan benim. Eğer beni görebiliyorsan zengin olan sensin, ben de güzelim. Ayyyyy herbişeyi de gözlüklerime bağlama reca ederim. Hem ben hipermetrop değilim. Kapı gibi miyop gözlerim. Uzağı görmüyom hıh!

    YanıtlaSil
  10. A ha ha, kusura bakma Daisy, hiç öyle düşünmediydim:-) Benim çılgın, yetenekli, harika arkadaşım sen her yerde güzelsin ki:-)

    YanıtlaSil