Dileklerimizi Astık

Mayıs 05, 2014


Çocuklarla dileklerimizin resmini yapıp balkonumuzdaki minik ağacımıza astık:-) Sabah ezanından önce alacağız sonra:-) Aslında gece yarısı asıyordum ama onlarla birlikte yapmak istedim:-)

Bir dileğimi de şuraya astım. Umarım gerçekleşir.

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Bütün dilekleriniz gerçekleşir inşallah canım...

    YanıtlaSil
  2. çok tatlı,
    gerçekleşsin umarım:)

    YanıtlaSil
  3. Hepimizin dilekleri hakkımızda hayırlıysa gerçekleşsin kızlar:-)

    YanıtlaSil
  4. çok hoş,
    ben unuttum yaa ne yapcam şimdi, bugün yapsam olur mu :)

    YanıtlaSil
  5. Hemen bir gül ağacı bulup altına resim çiz Bahar, kim bilir belki olur:-)

    YanıtlaSil
  6. Hadi hayırlısı. Tüm dileklerinizin gerçekleşmesini dilerim. :)

    YanıtlaSil
  7. Teşkkür ederim Hayalperest, hepimizin dilekleri gerçekleşsin:-)

    YanıtlaSil
  8. Allah kabul etsin ablacım, evinizden bereket ve huzur eksik olmasın :)

    YanıtlaSil
  9. Amin Evin :-) Hepimizin evi huzurlu ve bereketli olsun, dilediklerimiz gelsin bizi bulsun:-)

    YanıtlaSil
  10. ben yapamadım bu sen hıdrelelzde oğliş unutturdu

    YanıtlaSil
  11. Ben de geçen yıl unutmuştum Nihal:-)

    YanıtlaSil
  12. Ben bu sene unuttum :( normal agaca asilincada oluyomu.ben gul yok diye unuttum birazda.insallah gercek olur.

    YanıtlaSil
  13. Benim bildiğim de gül ağacı ama napalım evdekiyle idare ettik Mehtap, ama ilk fırsatta balkona bir gül edineceğim:-)

    YanıtlaSil
  14. Bloga girseydim senden gorur yapardim tuh neyse kismet degilmis.biz su balkonlara bire r tane gul dikelim kuzum ;)

    YanıtlaSil