Mat Siyah- Parlak Beyaz

Mayıs 08, 2014



Şimdi bu fotoğrafa bakıp da söyleyin anacım bu terazinin denge tutturma ihtimali var mı :-)

Dün iki oje aldım , biri siyah mat, diğeri beyaz ışıl ışıl:-)

İkisini birlikte sürdum bir de.. Ah ah, sonra da düzgün bir ruh hali bekliyorum kendimden:-)

Bu arada iki başparmağının fotoğrafını tabletiyle selfie yapabilen benden başka sivri varsa beri gelsin: D

Günaydın, her türlü rengin ışıltısını yaşadığınız gülümseyen bir güne açılsın sabahınız...

Benzer yazılarım

23 Yorum yap

  1. Ya becerikli hatunsun sen vesselam :)

    YanıtlaSil
  2. sabah sabah bana olmayacak hareketler yaptırdın :))
    çekemedim ben arkadaş :)))))))))

    YanıtlaSil
  3. Öyleyim di mi Hamiyet:-)

    Ha ha ha, burnun benim kadar büyük değil herhal Şebnem:-)

    YanıtlaSil
  4. Sabah sabah şirkette bu kadar kahkaha olmaz ya...arkadaşım günün neşeyle geçsin ...

    YanıtlaSil
  5. aklıma takıldı
    şimdi
    tepkilerde gerçekten mi? yi işaretleyince sen onu görüp nasıl tepki veriyorsun?

    YanıtlaSil
  6. siyah daha hoş olmuş:)

    YanıtlaSil
  7. Senin de neşeyle geçsin Güner:-)

    Gerçekten valla diyorum İnya:-)

    Siyah benim de gönlümdeki Yaz, gel gelelim bak öğlen olmadan çıktı, onun için açik renkleri tercih ediyorum, çıksa da belli olmuyor diye:-) Sen dur daha, o parlağı o siyahın üzerine de süreceğim ben anacım:-)

    YanıtlaSil
  8. canım beyazı beğendim ben günün beyaz ve aydınlık geçsin

    YanıtlaSil
  9. Senin de günün aydınlık ve ışıl ışıl geçsin Nihal:-)

    YanıtlaSil
  10. ahahaahhh...
    ben bu aynı bedendeki insanları ...çok uzun yıllardır tanıyorum , ikisi de beni mutlu etmiştir.
    seviyorum ulennn ikisini de ,
    any:))))

    YanıtlaSil
  11. bak selfie'yi unutmuşum yapmışsındır hiiiiççç şaşırmam
    any:))))

    YanıtlaSil
  12. Şimdi takılmam gereken mevzu, nasıl çekildiği olmalıydı ama burun yorumunu okuyunca kavramış oldum da, bu yazı sabah yazılmış. Ben şimdi görüyorum. Daha doğrusu listemde 1 dk. önce göründü ve zamanını da öyle diyor.
    Şaşırdım. :)

    YanıtlaSil
  13. çok tatlısın:))
    ama yazını şimdi gördüm?10 dakika önce yani?

    YanıtlaSil
  14. Bende siyahin ustune parlagi surunce guzel olur diyecektim. Hatta Ezgim bir tirnagin yarisini bi renk diger ysrisini farkli renk boyuyor.

    YanıtlaSil
  15. Ikiside cok guzel ama ♥

    YanıtlaSil
  16. Ben de seni seviyorum Any:-) Hadi kızım çık işten artık, gel çabuk:-)

    Ben de fark ettim onu Hayalperest, dün de bir yazım çok geç çıkmıştı, yeni moda bu her halde, geçenlerde Zeugma da yaşamıştı.

    Teşekkürler Havva:-) Fark ettim geç çıktığını ben de , sıkıcı bir durum.

    Siyahın üzerine parlağı kesin süreceğim Kadriye:-) Yarım boyayamam ama o kadar yeteneğim olsa benim:-)

    YanıtlaSil
  17. Güzel, değil mi Mehtap:-)

    YanıtlaSil
  18. :-) Teşekkürler Bahar:-)

    YanıtlaSil
  19. Hemen derin derin düsünmeye baslamistim, nasil olur, nasil ceker falan diye, iyi ki burun olayini acikladin Handan'cim, catlardim yoksa merakimdan:)

    Sen yazinin altindaki "gercekten mi...iyi fikir vs." seceneklerinin yanina "Allah iyiligini versin Handan!"i da ekle bence:)

    YanıtlaSil
  20. Ha ha ha Ayşecim, iyi fikir, ekleyeyim ben onu da:-)

    YanıtlaSil
  21. Burnuyla selfie çekebilen tek insan ! :))))

    YanıtlaSil
  22. Ebet, tarihe geçeceğim Daisy:-)

    YanıtlaSil