Pasta Olmuşum

Mayıs 23, 2014

Kaç gündür öyleyim de, iyileşemedim bir türlü.

Yarın konsere gitmek istiyorum, taaa aralık ayından almıştım biletleri.

Bu bir gün içinde dinlenip, yarın akşam da ağrı kesici, mendil ve vitamin desteğiyle hazır olurum umarım. Çok iyi gelecek bu konser bana...

Geçti, geçti...

Not:  Allah burun damlasını icad edenden razı olsun :-)

Not2: Burun damlasını  ama, spreyini kullandıkça açılan burun bir müddet sonra yine tıkanıyor, bağımlı hale geliyor insan...




Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. geçmiş olsun,konser de çok güzel geçer umarım
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Havva:-)

    YanıtlaSil
  3. günaydın, geçmiş olsun. geçecek, geçmeli:))))) olmadı, akşam konserde iyileşirsin
    çenebaz

    YanıtlaSil
  4. Geçmiş olsun Handan...zencefil-limon-bal üçlüsünü tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
  5. geçmişler olsun. :)
    konserde iyi eğlenceler dilerim.

    YanıtlaSil
  6. Ha ha ha, ben de aynı fikirdeyim Çenebaz :)

    Teşekkür ederim Burcu :) Şu zencefili almak bir tek hastayken aklıma geliyor, neyse zencefilli şekerim var en azından :)

    Teşekkür ederim Hayalperest:)

    YanıtlaSil
  7. GEÇMİŞ OLSUN:):)

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim Yaz:-)

    Other bands play, MANOWAR kill :-) Metalin krallarına gidiyorum, bilmem anlatabildim mi Deep:-)

    YanıtlaSil
  9. ha evet ya bugünlerde konserler başladı. soundgarden metallica da geliyo. metal festivali de vardı sanırım kuruçeşme arena olmalı. manowar vardı doğru ya, bu gece miydi, aslında ben de gitmeliydim doğru ya, aerosmith konseri olmadı ya. manowar yarın yaz ama. iyi nişi sevindim ki gitmene. ben de çok çok severim metal :)

    YanıtlaSil
  10. Bu benim üçüncü Manowar'a gidişim Deep:-) Oğluşlar da geliyor bu sefer:-) Metallica'ya da istiyorum ama bakalım:-) Ben gitmezsem bozulur çocuklar , 21 yıllık bi geçmişimiz var ne de olsa:-)

    YanıtlaSil
  11. kosner senden onemli mi salla gitsin

    gecmisler olsun

    YanıtlaSil
  12. Ha ha ha, bu yaşımda hâlâ bana keyif veren ender şeylerden biri konser Ferhat:-) Konser etiketini bir tıkla, maceralarıma bak istersen:-) Ağrı kesici, pastil, vitamin hapı ve bol mendille hallederim diye umut ediyorum bunu da:-)

    YanıtlaSil
  13. bosver bea evinde kosner yap eniste bey ve ogluslrin verir sana konser nolcak ki :p

    YanıtlaSil
  14. Ben hep birlikte konserde olmayı yeğliyorum yine de, olumlu düşüneyim, olumlu olsun.

    YanıtlaSil