Gününüz Aydın Olsun...

Mayıs 21, 2014



Benzer yazılarım

22 Yorum yap

  1. günaydın
    ne şahane şey o!

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Havva, bu çiçekler bilahare domatesimsi hale geliyorlar, kırmızı top top:-)

    Günaydın Bahar:-)

    YanıtlaSil
  3. günaydınnnn
    çenebaz

    YanıtlaSil
  4. Ay ay severim onları ben günaydın canım

    YanıtlaSil
  5. Günaydın Çenebaz :)

    Günaydın Sevda , çok şirinler değil mi :)

    YanıtlaSil
  6. Ben ancak gelebildim tunaydin :))))

    YanıtlaSil
  7. yoklama almis miydin Handancim? :)

    YanıtlaSil
  8. Tünaydın Kadriye:-)

    Milletçe şöyle bir aydınlansak ne güzel olacak değil mi Sevda:-)

    Bir cee yapıp yok oluyorsun Evrencim, özledim seni çok :-)

    YanıtlaSil
  9. Heh, tabii ki günaydina yetisemedim ben yine. Olsun iyi geceler diyorum ben de...ve simdiden günaydin:)

    Ha bir deeeee, dün unutmusum kusura bakma Handan'cim, bu icten ve samimi blogunun 9. yilini yürekten kutluyorum. Insallah bir 9 sene sonra daha burada oluruz hepimiz, saglikli ve en az simdi ki kadar mutlu..

    YanıtlaSil
  10. domateside çiçeği kadar güzel olur afiyet olsun şimdiden

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim Ayşecim:-) İyi geceler canım:-)

    Yok Nuran, bu yenmiyor, süs şeysi. Ama her baktığımda gerçek domates alsam da saksıda çiçek gibi yetiştirsem demiyor değilim bak, mis gibi de kokardı yaprakları:-)

    YanıtlaSil
  12. Merabaaa Hamiyet almış başını gidiyor, didim ki biz seni bırakmayız didim..Bi bak hele..

    YanıtlaSil
  13. Gördüm gordüm Yaz. Ben de ev telefonumu verecektim ona,hiç olmazsa oradan haberleşelim diye, o da radyasyonlu demez umarım:-)

    YanıtlaSil
  14. Yaaaa öyle deme yaaa:):):) Haberleşiriz.

    YanıtlaSil
  15. Böcek yaparsa arap sabunlu azcık su püskürt üstlerine. ayyy gerçi sen biliyondur. ben de kime akıl veriyosam :D

    YanıtlaSil
  16. Haberleşiriz diye umud ediyorum ben de Yaz:-)

    Sen kendi çiçeğini görmedin di mi Daisy:-) iki aşağıya in bakiim:-)

    YanıtlaSil