Kalkma Şimdi Daha Sabah Olmadı, Tatil Bugün :-)

Mayıs 04, 2014

Saat yediden beri kalkmamak için uğraşıyorum, ama pes ettim artık. Hayır iki saat sonra uykum geliyor, halim olmuyor yegâne erken kalkmam gerekmeyen günde biraz uyusam ya... Yok.

Tabi bunda gün doğmadan hortlayan Bilgiç'in ve her tıka pıka uyanan bünyemin de etkisi vardır sanırım:-)

Neyse şu anda yağmur başladı, en azından çamaşırlarımı kurtardım bu sayede. Aslında açik havada kahvaltı keyfi yaparız diyordum fakat görünüşe göre iş yine başa düştü:-)

Günaydın:-)

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Günaydın :) şu izinl günlerde erken kalkmaya çok sinir oluyorum :( hafta içi de uyanmak bilmem ::::(

    YanıtlaSil
  2. günaydın, iyi pazarlarç ben de 8.30'dan beri ayaktayım, ne bitmeyen işlerim varsa:))))
    çenebaz

    YanıtlaSil
  3. O kadar uğraştım ki uyuyayım diye Nesrin, ııh, olmadı:-)

    Çok önemli işlerimiz var Çenebaz, erken kalkan yol alır:-)

    YanıtlaSil
  4. Günaydınlar rıhtım şekeri..Şu benim biloğa düzenleme yaptımda bak bi hele olmuşmu tam bilemedim ben..Girebiliyormusun ki

    YanıtlaSil
  5. hah haaa o ne öle pazar günü sekizde mi kalkılır bee :)

    YanıtlaSil
  6. Geciyodum ugradim, ben de bir merhaba diyeyim , hem de son günlerde vakitsizlikten kacirdigim yazilarini okuyayim dedim Handan'cim.

    Merhabaaa:)

    YanıtlaSil
  7. Günaydın canım. Hayatı dolu dolu yaşamak için erken kalkmalı...Sen herkeze zaman ayırıyorsun erken kalkmalısın tabii. Güzel yazılarını her gün okumak istiyoruz...

    YanıtlaSil
  8. Aman hiç sorma Deep, hep böyle yapıyorum ben :)

    Gel Ayşecim, bak bugün ilk defa dışarı çıkıp fotoğraf çektim :)

    Ah Güner öğlen olmadan uykum gelmese çok iyi olacak :)

    YanıtlaSil
  9. pazarları bende öyle derim hep ama yedide uyanıyorum yaa :)

    YanıtlaSil