Tuzluk:-)

Mayıs 05, 2014


Tchibo'dan tuzluk takımı almıştık , sanırım bir iki sene oldu. Alt fotoğraftaki, düz beyaz olanlar. Altı tane minicik , zarif takımı kim görse çok beğendi. Hem şık hem de sofrada yaşanan tuzluk uzatır mısın derdine çare oldu:-)

Dün gittiğimde aynı takımın renklilerini görümce hemen atladım üzerine. Bir nebze daha büyük yapmışlar, yine çok şeker:-)

Baksanıza, haksız mıyım:-)

Benzer yazılarım

17 Yorum yap

  1. Çok şirinler. Tchibo benim mağazam. Her AVM 'ye gittiğimizde uğramazsak işimiz rast gitmez. En çok mufak ürünleri ve pantolonlarını seviyorum.

    YanıtlaSil
  2. Pijamaları da güzel:-) Ben de muhakkak giderim Kadriye. Dün seke seke girdiğim yegâne mağaza da orasıydı.

    YanıtlaSil
  3. Çok şekerler. Inyi günlerde kullan Handan'cığım .

    YanıtlaSil
  4. şekerler sahiden :)

    iyi günlerde kullanın...

    YanıtlaSil
  5. Bir gün birlikte kullanmak kısmet olur belki, kim bilir Güner:-)

    Teşekkür ederim Zeze:-)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel güle güle kullan,
    gezmeye de alışverişe de başlamışsın bakıyorum maşallah :)

    YanıtlaSil
  7. Kadıköy çarşısında arabayı park ettiğimiz yerden restorana kadar yürumek zorunda kalınca bir gireyim şu dükkana dedim. Ucundan açılış yaptım Bahar:-)

    YanıtlaSil
  8. Bayıldım bende, bitmediyse gidip alayım.

    YanıtlaSil
  9. Hem güzel hem kullanışlı Bahar, bitmemiştir diye düşünüyorum:-)

    YanıtlaSil
  10. Cok guzelmis.gule gule kullan canim.

    YanıtlaSil
  11. ABARTAYDIN HENDEN. ÇORBACI MI AÇACAN NAPCAN BU KADAR TUZLUĞU. TE ALLAM YAAAAAA!

    YanıtlaSil
  12. Bizim evin kalabalık sofraları da çorbacıyı aratmaz zati Daisy:-) Hem bunlar minicik, çok şeker:-)

    YanıtlaSil
  13. Bizim eve de gelmiş:) Bu harika minik, renkli, tutması çok zevkli tuzluklardan. Kesenize bereket handan abla.

    YanıtlaSil
  14. Keyifli, bereketli sofralarda, güle güle kullan canım:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tuzluklari nerden bulabiliriz

      Sil
    2. Tchibo'dan aldım diye yazmıştım zaten. Ara ara satışa çıkıyor o mağazada.

      Sil