Güneşe ve Işığa Başka Bir Gözle Baktım ve Derin Derin İçime Çektim Bahar Havasını

Mayıs 16, 2014




Şükrettim...

Güneşe, ışığa, bir yudum temiz havaya hasret gidenlerin sızısı yüreğimde...

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. ÜZGÜNÜZ.. KEŞKE HİÇ OLMASAYDI

    YanıtlaSil
  2. Ah Nihalcim, keşke bu kadar vurdum duymaz olunmasaydı, keşke insan hayatı paradan daha değeli bulunsaydı, keşke sürekli birilerinin ardından üzülmeseydik... Keşke kendimizi bu kadar çaresiz hissetmeseydik. Ve güvendiğimiz birileri, bir şeyler olsaydı. Nasıl ve neden bu hale geldik biz..

    Burcu kalbimiz Soma'da ama bunun onlara faydası ne diye düşünüyorum ? Üzülmeye bile hakkım yokmuş gibi geliyor şu anda.. Of, of..

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Daisy balım.

    Gelsin artık Baharcım, gelsin artık..Günaydın.

    YanıtlaSil
  4. Ne yapabiliriz diyee düşünüyorum sürekli nasıl faydalı olabiliriz. Bazı kampanyalar başlatılmış geride kalanlar için. En azından bu işe yarayabiliriz.

    YanıtlaSil
  5. Evet Kadriye, hiç olmazsa bunu yapabiliriz. Bir de ölümler olmadan yapabilsek bir şeyler, ah, ne güzel olacak öykesi...

    YanıtlaSil