Pek Kutlama Havasında Değilim Ama Yazmadan da Geçemedim...

Mayıs 15, 2014


Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. senin dünyanda yolculuk yapmak çok güzel iyi ki varsın..
    nice güzel paylaşımlara..

    YanıtlaSil
  2. canım harikasın...iyiki bizimlesin

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Hendenimmmm. Ne mutlu seni tanıdığım güne merdanesini bi türlü kıyıpta satamayan kadın :)

    YanıtlaSil
  4. Nice güzel yıllara olsun. Dün de benim blogumun 2. yılıydı henüz, gerçekten kutlamak insanın icinden gelmiyor ama sizin çok uzun olmuş maşallah. Yıllar yan gadget'de görünmeyince o kadar olduğunu öğrenmek şaşırttı, benim için de sizi tanımak güzeldi Handan Hanım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. bende 35 olunca dokuz olucam. ay 35 dedim yaaa.. ufff..

    YanıtlaSil
  6. canım ne kadar uzun süre olmuş... Nice mutlu postların olsun...

    YanıtlaSil
  7. Handancım günaydın ve nice nice güzel yıllara diyorum canım

    YanıtlaSil
  8. günaydın, daha nice yıllara, birlikte
    çenebaz

    YanıtlaSil

  9. Nice güzel paylaşımlara...

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim Bahar, iyi ki siz de varsınız, yalnız olmadığımı hissettiriyorsunuz bana:-)

    Teşekkür ederim Nihal, iyi ki birlikteyiz :-)

    Merdanesiz çıkmam abi:-) Daisy balım, yine birlikte olduğumuz için çok mutluyum:-) Dokuz yıl yahu:-)

    Yıllar çok uzadığı için kapalı duruyor o gadget Handan, açınca bayağı iniyor geriye doğru:-) Senin de bloğunun ikinci yılı kutlu olsun. Nice senelere:-)

    Teşekkür ederim Mehtap:-) Çocuklar büyüyor yakında torunları da göreceğim inşallah:-)

    Ben bloğu açtığımda 35 tim İnya:-)

    İnşallah Şebnem, nice güzel günleri paylaşalım, böyle kara haberler olmasın artık..

    İyi akşamlar Sevda, teşekkür ederim:-)

    Evet Çenebaz, hep birlikte olalım:-)

    Teşekkür ederim Çınar:-)

    YanıtlaSil
  11. Uvvv. Maşallah :))
    Senden daha kıdemlisine rastlamdım şahsen :))
    Nice yılların olsun, kalemin ve aforizmaların hiç durmasın ;)

    YanıtlaSil
  12. O gün gazetede bir bloggerla söyleşi yayınlanmıştı, benim gibi bir sürü kişi açmıştı blog Zeugma:-) Daha blogger ingilizceydi, gadgetleri kendimiz yapıyorduk. Ha ha ha HTML öğrenecektim neredeyse:-)

    İnşya, gördüm:-)

    YanıtlaSil
  13. Nice yılların olsun canım. İyi ki varsın.

    YanıtlaSil
  14. Teşekkür ederim Tülin:-)

    YanıtlaSil