Sen Öyle Zannet !

Mayıs 07, 2014

Bu gün önümüze dikilen bütün itham edici, felâket tellalı, umut kırıcı, saçma sapan sözlerin karşısına geçelim.

Ellerimizi belimize koyup, gözlerimizi gözlerinden çekmeden var gücümüzle bağıralım:

SEN ÖYLE ZANNET CANIM !!!

Hadi hadi, gel sen de söyle , çok iyi gelecek...

Başına şapka takmamışsın , hasta olur bu çocuk diyen komşu teyzeye...

Hayatta geri dönmez artık, hiç şansın yok diyen mızmız arkadaşa...

Bundan sonra hiç iyileşmez artık, hep dikkat etmelisin diyen temkinli ablaya...

Hem çalışıp, hem okuyup hem de nasıl bebek yapacaksın diyen iç karartıcı akrabaya...

Böyle giderse bu dersten hayatta geçemezsin diyen asık suratlı öğretmene..

Yetişemezsin kaçtı kaçtı diyen gevrek gülüşlü biletçiye..

Velhasıl önümüze dikilen her türlü bıdı bıdıya

Ne diyor muşuz?

:-)

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. Çok güzel bir yöntem. Bize söylenenlerden etkilenmemek bizim elimizde ama biz bunu bilmiyoruz, ya da biliyoruz da yapamıyoruz.

    YanıtlaSil
  2. Sabah sabah tebessum kondurdun yuzume :) gunaydin canimmm.bu pazar ales var.benim elim ayagim dolasti.ondan yazamiyom.kizma nolur...yazcam soz...operim seni.

    YanıtlaSil
  3. " Sen öyle zannet.."
    Ve ilk önce kendime söylemeliyim.
    :)

    YanıtlaSil
  4. günaydın, demeye bile gerek yok,çenene yazık, omuzunu silk, ilerle:)))))
    çenebaz

    YanıtlaSil
  5. hmm bunu diyeceğim öyle çok insan var ki :)

    YanıtlaSil
  6. bana da çok karışan var bazen gırtlaklayasım geliyor:) Seni izlemeye aldım. Ben de bloğuma beklerim.

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
  7. Ben de bunu hayata diyorum sen öyle zannet beni yıldıramayacaksın

    YanıtlaSil
  8. günaydın listeye eklenebilecek bir sürü mız mız cümle sıralanı verdi şimdik aklımda ama sonuç önemli "sen öyle zannet" süper:))

    YanıtlaSil
  9. Sabah sabah içimi açtın handan :))
    Dedim gitti vaallahi;

    SEN ÖYLE ZANNET!!!!!!

    YanıtlaSil
  10. Benim en çok kullandığım sözdür kendisi...Sen öyle zannet :)

    YanıtlaSil
  11. her türlü bıdı bıdıya sen öyle zannet deme hareketi kuralım şeker :))

    YanıtlaSil
  12. Çok iyi geldi değil mi kızlar:-)

    YanıtlaSil
  13. Aha ha ha. Bugün o rapor böyle olmalı diyen şube md.gelsin. SEN ÖYLE ZANNET. Sonuçta benim dediğim oldu canım.

    YanıtlaSil
  14. ben birde nanik diyebilir miyim
    ahahhaaa bak dedim bile
    any:))))

    YanıtlaSil
  15. sen kibar kadınsın Henden.
    Ben ''ŞAPKAMIN KENARI KAPA ÇENENİ. SEN ÖYLE ZANNET! CARTTTT DİYE AYIRIRIM AĞZINI !'' derdim ehehehe

    YanıtlaSil
  16. SEn öyle zannet canım... çok sevdim:))

    Aynur.

    YanıtlaSil