Oh:-)

Mayıs 09, 2014

Dün akşam buluşmamızdan ayrılmamıza kadar hiç aralıksız sohbet ettik yine yüzük kardeşleri olarak.

Sabah Pardy, detoks yapmışım gibi hissediyorum sizle buluştuktan sonra dedi. Düşündüm de ne doğru bir tespit:-)

Hepinize günaydın, paçalarınızdan şans akan bir güne açılsın sabahınız:-)

Not:  Loto falan oynayıp da kazanamazsanız vıy Handan gandırıkçı Handan demeyin :-) Kazanırsanız beni görmeyi unutmayın anacım:-) 

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Niye not kısmını bit gibi yazdın. Hani tv'd bilmem bişeye mesaj atın derler de, ekranın altından son hız mesaj başına kaç lira kesileceği bit gibi bir yazıyla geçer okuyamazsın. aynı öyle hee. Uyanık Henden. :))))

    YanıtlaSil
  2. Amin.. Amin.. Hadi İnşaallah.. :) :)
    Aynı dileği size de paslıyorum. :)

    YanıtlaSil
  3. Aminnnnn....
    any :)

    Kız ben o parayı bulayım biliyorum n'apıcağımı

    YanıtlaSil
  4. Oh ne güzel, daim olsun.
    Ben ise. Şansı buldum da paçalarımdan akması kaldı.
    Yazı yazdık, kaç sattir bekliyor yine ağaç gibi öff be öff... :S

    Hadi yine şans senden gelsin inşallah...

    YanıtlaSil
  5. Merak ettim şimdi Any:-)

    Ah, Mehtap çalışmasına mola vermiş biraz:-)

    Dün de benim yazıma olmuş aynısı Zeugma, sabahki yazım çok sonra düşmüş listeye. Blogger kontrol panelini değiştirdiğinden beri hep bir şeyler bozuluyor.

    Hadi gelsin:-)

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Bir saat önce yazmış gözüküyorsun şu anda. Gerçekten sıkıcı bir durum.

    YanıtlaSil
  8. Aslında 1 saat önce değil. O da yanlış. Yayın saati 13:50
    Neler oluyor bir anlasam?

    Okuma listesinden kendi blogumu bulup tıkladım da geldi yine. Canı isterse ama.
    İlgin için teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  9. Bir çozüm bulunamaması ilginç Zeugma.Keşke yardımcı olabilsem.

    YanıtlaSil