Nihayet :)

Mayıs 04, 2014

Sabah dışarıda kahvaltı hayallerim yağmurla suya düştükten sonra, tembelce koltuğuma kurulup bulmacamı aldım elime. Bu arada Can'la şu şekilde muhabbetteydik : 
-Seni şuraya götüreyim mi?
-Iıh..
-Buraya götüreyim mi?
-Iıh, benim ütü yapmam lâzım, ev dandini.
-Bak şuraya gidelim.
_Iıh, canım bir yere gitmek istemiyor.

Neyse bu bayağı uzun bir konuşmaydı ,özünü anladınız siz :)

Az sonra ütü masasında çamaşırlara gömülmüş bir şekilde otururken dedim ki kendi kendime "Ne yapıyorsun sen Handan? Hafta içi biri okuldaysa diğeri yok, ikisi evdeyse Can yok. Zaten evden bir yere kıpırdayamıyorsun, çık dışarı, deli misin?" dedim. Peşinden de Can'a seslendim :)

-Ya Can, aşk olsun sana, insan karısını gezmeye götürmeyi teklif eder biraz ...
-!!!?!!! Kuru kafa, ünlem vs. Cevabı yazmayayım şimdi buraya :)

Neyse sonunda kendimizi pazardı kalabalıktı demeden dışarı attık...


Bağdat Caddesi pek renkliydi canım, gözlerimi alamadım renklerden :) (Dayıcığım bak FB şampiyon oldu. Sen hastayken her pazar maç sonucunu bekliyordun ya telaşla. Yenilmeleri kötü bir şeye işaretmiş gibi. Hiç yenilmedilerdi onlar da taa ki sen pes edip aramızdan ayrıldığın haftaya kadar. Bir tek o... Neyse, hüznü bir kenara bırakalım, eminim orada hep birlikte kutlamışsınızdır siz de bunu. )


Güllere doyamadım.. Ne bulsam çektim, ilk defa görürmüş gibi. Ağaçlara dokundum, sarıldım ve öptüm..


En son deniz kenarındaki bir salıncağa oturup martıları, Prens Adaları'nı ve denizi seyredip içimize deniz havasını çektik..

Çok güzel geldi.

Şimdi gidip bacağıma buz koymam gerekiyor ama olsun, her anına değdi :)


Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. Ohhh ne güzel olus, ne iyi etmissin kararini degistirmekle, son anda akln basina gelmis canim:) Resimler de harika görünüyor..hele o güller!

    YanıtlaSil
  2. Aman Ayşecim hiç sorma, az kalsın evde iş yaparak geçirecektim günü :)

    YanıtlaSil
  3. Oohhhh...sefanız olsun canım. Resimler çok güzel...Evde iş bitmez ki iyiki çıkmışsın canım...

    YanıtlaSil
  4. herşey hoş. dayın evet ya ama üff ya.

    YanıtlaSil
  5. Evet Günercim işin sonu yok, arada mola lâzım:-) Hayır evde geçen onca günden sonra dışarı çıkasım olmaması da neteresan ama neyse:-)

    Önce bahsetmeyeyim dedim, yazının havasına uymuyor diye Deep, ama anmamak daha üzücü geldi.. Hayat...

    YanıtlaSil
  6. Allah içinize sindirsin, bende bu haftasonu eve girmedim desem yeridir, çok yoruldum ama olsun, sefamız olsun :)

    YanıtlaSil
  7. içim açıldı ne iyi yapmışsın :)

    YanıtlaSil
  8. Valla iyi yapmışsınız Handan...ütü kaçmıyor ya illa ki yapılır bir ara :)

    YanıtlaSil
  9. İnsan bazen dışarı çıkmak istemiyor. Ama çıkınca da böyle hiç pişman olmuyor..
    ne güzel. :)

    YanıtlaSil
  10. Hani bir reklam var ya Handan "sokakta hayat var" Ben hep öyle düşünürüm o yüzden gezmeyi çok severim ama eşim çok uymuyor bana. Malesef oğlumda ona benzedi.(((

    YanıtlaSil
  11. Bir aydır evden çıkamayınca ayarlarım bozulmuş Bahar, neyse düzeldi biraz :-)

    Kendime geldim Bahar, meğer patlamışım evde de haberim yokmuş:-)

    Zaten ütü senilen şey sonsuz bir görev gibi Burcu, dün çamaşırlar bitmişti, ta daam, bugün yine kirli sepeti dolu:-)

    Haklısın Hayalperest , çıkıp da pişman olduğumu hiç bilmem:-)

    Neyse ki benimkiler benden gezenti Kadriye, çok şanslıyım:-)

    YanıtlaSil