Gülümseyin:-)

Mayıs 03, 2014


Sabahın ilk saatleri:-) Balkonuma sabah güneşi vurmaya başlamış, çiçeklerim pek hoş gözüküyordu, ben de bir milyonuncu fotoğraflarını çektim. Benim çiçekler Heidi Klum'dan daha çok poz veriyorlar:-)

Hepinize günaydın, ışıl ışıl bir güne açılsın sabahınız:-)

Not:  3993. post olmuş bu:-)

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. günaydıııınnnn. mutlu, neşeli, eğlenceli bir hafta sonu olsun
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  2. :))) tatlı bir gülümseme ile günaydın :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller sahiden
    mutluhaftasonu

    YanıtlaSil
  4. Bir öğrenemedim şu çiçek bakma işini elime ne gelse sönüp gidiyor, gerisi hüzün.. Ama çabalamaya kararlıyım bu sene taşındığımız ev için saksı gülü aldım şuan annemin emin ellerinde, bende öğreteceğim güzelce poz verecekler,sevecen sevecen bakacaklar :)

    YanıtlaSil
  5. Sana da mutlu haftasonları Havva:-)

    Çiçeklerin evde sevdikleri yerler var OlurGider , daha bulamamışsın yerlerini. İlk evlendiğim zamanlarda çiçeklerimi eve dekoratif olarak yerleştirmiştim, hepsi gitti tabi. En sonunda sadece bir tek camın önünde yaşadıklarını keşfettim, hepsi oraya yerleşti. Bu evim daha çiçeksever:-)

    YanıtlaSil