Albüm

Ocak 01, 2006

Daisy ebelemiş beni. Hayatımın soundtrack albümü ne olabilirdi?

Arayışla başladı herşey. Ben kimdim, neydim, ne istiyordum? Sonra öğrendim, BİR dik hepimiz. Aynı dünyaya farklı objektiflerden bakan. (One - U2)

Sevdim, sevdiklerimi kaybettim bazen. İçimde kaldı sızıları. Ne yapsam geçiremedim. (What Now My Love- Elvis)

Yoruldum , kırıldım, şanslıydım ki dostlarım vardı yanımda ihtiyacım olduğunda bana yardım eden. (Come Undone- Duran Duran)

Baş kaldırdım herşeye. (whats up- 4 non blondies )

Aşık oldum. ( Love Of My Life- Queen)

Bütün güzelliğiyle yaşadım aşkımı. (Can I Hold You Tonight-Tracy Chapman)

Zaman içinde duruldum, anne oldum, çocuklarımla biraz daha kendimi buldum. Hayatın küçük ayrıntılarda gizlediklerini görmeye başladım. Keyif aldım.

İşte, bu benim hayatım... ( It's My Life- Bon Jovi)


Not: Şarkıları yüklemek için uzun uzun uğraştım. Bakıcam valla, eğer kimse indirmemişse bi daha şarkı markı yok. (Özellikle love of my life dinleyip dinleyebileceğiniz en güzel aşk şarkısı benden söylemesi)
Not2: O kadar da durulmamışım, hâlâ çalkalanıyorum, üstteki nottan bunu anladım.
Not3: Lâf aramızda bu hoşuma gitti, durun canım daha 35 yaşındayım durulmayayım hemen ...

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. günaydınnnnnnnnnnnnnn..
    ben geldimmmmmmmm..
    handan benim albümde 17 şarkı vardı ya..bende sen gibi şarkıların kendini yapıştırsaydım nolurdu acaba?garanti çöker girerdim 2006ya..he he ..kız iyi misin?napıyon görüşmeyeli..çok şeker bi yılbaşı akşamı yaşadım..çok eğlendim..yine doğru dürüst kafayı çekemedim..ay bilmiyom içki içmesini ben yaaaa.ama bir kilo almasını becerdim şekerim..rejime girdim bugün..öğlende koşu bantımda olucam..beni 1 saat bulamazsan blogumda gelip bas bas bağırma bana gene...he he ..ben b
    i diğer yazılarınada bakayım...rengarenk bi yazı gördüm aşağıda...

    YanıtlaSil
  2. ay kaynanam...izmirlerden yetiyosun he...hepsini tıkladım..olanlar varmış zaten bilgisayarda..onlarıde senden almışımdır ...boncovi;duran durmayan falanlar varmış...diğerlerinin hepsini yükledim...gelince istanbula kontrol edersin:))))))
    he sen sansür yapmışın ama ben üstüne bi şerit çizdim faremle okudum oraları...naberrrrr.benden kaçarmı henden..allah iiliğini versin emi...:))))

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Handan
    Şarkıların hepsini indirip dinleyeceğim söz

    YanıtlaSil
  4. Yeni geldim. Gelir gelmez günlüğüme saldırdım. Kendime geldim.
    Vallahi,sabah sabah kulaklarımın pası silindi.
    What now my love, harikaydı. Elvis'ide çok severim ben.

    YanıtlaSil
  5. Günaydın Daisy, sevindim güzel bir yılbaşı gecesi geçirdiğine :)

    Günaydın Aslı :)))

    Hoşgeldin Marypoppins, ben de severim Elvis'i.

    YanıtlaSil
  6. Leper messiah
    Women be my slave
    so many lies
    take no prisoners
    wasted time
    civil war
    fade to black
    hounds
    anybody listening

    Ablacigim. Bu sarkilari saoundtrackine secmedigine cok sasirdim. halbuki onlari da cok severdik:P

    YanıtlaSil
  7. handan hemen no doubt dan başlamışım çok ii oldu hesap açılışlarında ii gidior :)

    YanıtlaSil
  8. Kürşad canım, şarkıların hepsini sıralayalım bir gün. Liste ne kadar uzar acaba?

    İşe yaradığına sevindim Derin İz :)

    YanıtlaSil