Gerçekten

Ocak 05, 2006

Görüyor musun?

Duyuyor musun?

Yaşıyor musun?

..........

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. bana böööle sorular sormayınız efendim....

    YanıtlaSil
  2. göremiyorum çok net..çünkü sağ gözümde konjoktivit var şekerim kaç gündür...
    duyuyorum ama...birde ne sormuştun..unuttum...biliyor musun mu demiştin ki...ben şimdi bankaya gitçem..oradan notere...oradan hastaneye..oradan ilçe sağlığa...görüyo musun handan?yazı yazacaktım bugün bloga...akşama kalcak herhalde...ay yetişemiyorum hiç bi yere yaaaa.bu arada günaydın geç kaldı...ii günler dileyim...diledim şimdi...başka bi dileğin varsa söyle kız...tüm güzel şeyleri dileyim senin için..:)))

    YanıtlaSil
  3. heee..yaşıyo musun demişin....eh işte..ne kadar yaşamak denirse buna..sokak süpürgesi hallerinde süpürüp gidiyorum kendi halimce...

    YanıtlaSil
  4. BANKA İŞİ TAMAM...NOTEREDE GİTTİM ..ŞİMDİ HASTANEYE GİDİYOM...ORADAN İLÇE SAĞLIĞA YETİŞEBİLİRSEM BAKALIM...HEMEN GELCEM ŞEKERİM...SEN YAP ÜTÜLERİNİ..GELİNCE BEN ÜTÜLERİM SENİN GÜZEL KAFANI...

    YanıtlaSil