Anlık

Ocak 29, 2006

Uzun uzun zamanlar bekliyoruz ama herşey bir anda değişiyor.

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. uykuya dalmak bir anda,
    uyanmak bir anda.

    YanıtlaSil
  2. Gel sen ne cektigimi
    Bir
    De bana sor.

    YanıtlaSil
  3. O 'bir' an geldi mi ?
    Dayanamaz hiç bir şey ?
    Giden gider...Yenileri gelir..
    Yıkılanlar, yapılacaklara gebedir...
    Sevgili Handan...
    Nereden düştün gecenin bu vakti aklıma ?
    ... sizlerleyim, her zaman ki gibi...

    YanıtlaSil
  4. Bence çoğu zaman alıştırıyor. Ama içinde olduğumuz için farkedemiyoruz. Sağdan kaçıncıyım ama eve döndüm çok mutluyum.

    YanıtlaSil
  5. evet çok ilginç ama olağan bişey
    birisine demiştim insan değişebilir
    hemde bi anda
    hayır demişti bende ısrarla evet demiştim
    öyle bi an gelir ki değişir insan..
    değiştim ........

    YanıtlaSil
  6. hayal kurmak boşuna aslında zamanın bize ne getirecegi hiç belli olmuyor. biz ne kadar beklesek ve beklerken hayal kursakda bir den ap ayrı bir pencereden bakmamızı saglıyan şeyler oluyor hayatımızda...
    herşey heran degişeliyor.

    konuyla ne kadar alakalı bir yorum oldu bilmiyorum :))
    sevgiyle kal
    BibiS

    YanıtlaSil
  7. Best regards from NY! »

    YanıtlaSil