Hâlâ Yaşarken...

Ocak 26, 2006

"Ama ya bir mezar taşı yazısı seçmem gerekirse? Şunların yazılmasını isterdim:

Hâlâ yaşarken öldü

Bu bir açıdan çelişkili gibi görünebilir, ama çalışmayı, yemek yemeyi ve her zamanki sosyal faaliyetlerine katılmayı sürdürseler bile yaşamayı bırakan birçok insan tanıyordum. Herşeyi otomatik yapan, her yeni günle gelen büyülü anları unutan, bir sonraki dakikanın bu gezegende yaşadıkları son dakika olabileceğini asla anlamayan insanlar."

Paulo Coelho
Zâhir

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. O kitabi cok okumak istedim,ama ben Aydin'dayken kitapcimin elinde kalmamisti,alip okuyamadim:(

    YanıtlaSil
  2. COELHO ne güzel söylemiş.yaşarken bile yaşadıgını hissetmeyen,içinde bulundugu anın tadını çıkaramayan insanlar var...
    SEVGİYLE KAL
    BibiS

    YanıtlaSil
  3. Coelho bir numara
    Günaydın Handan,yaaa ben kayamadım ,yokuş yok ki burada hiç.

    YanıtlaSil