Tatil Bitti

Ocak 16, 2006

Sıkma canınııııı....

Hepinizi özledim...


GÜNAYDINNNNN....

E ama duyamıyorum günaydınları... Homurdanma değil gerçek günaydınları istiyorum ben.

Oyun mu oynayalım?

Hadi herkes en güzel günaydınını söylesin. (Ne bileyim en güzel günaydın nasıl oluyor, hayal gücünü çalıştır işte...)

Günün aydın, yüreğin aydın, zihnin aydın olsun....

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Gününüz aydın olsun,sıcacık güneşle dolsun :)

    (Aman pek güzel oldu :P)

    GünaydıııııııııııııııııııııııııııınHandan

    YanıtlaSil
  2. Günaydııııın Handancım.

    YanıtlaSil
  3. günaydın size,
    günaydın bize,
    hepinize günaydın,
    günaydın hepimize.
    bugün bir gün,
    neşeli bir gün
    yeni bir gün bugün,
    hepinize günaydın:)

    YanıtlaSil
  4. ALLAHHHHHHHHHHHHHHHHH
    DIMDIRIMDIRIM DIRI DIRI DIM..
    OHHH YANDAN HENDEN YANDAN...
    BEN GELDİM ..HADİ KALK GÖBEK ATALIM...
    KAFANIN TASINIDA ATTIRABİLİRİM TABİ..
    ŞEKERİM KREMALI PASTA TADINDA BİR GÜN GEÇİR...
    AMA KAPALI ORTAMNDA BESİ ÇİFTLİKLERİNDE YETİŞEN TAVUKLARDAN ELDE EDİLEN YUMURTALARLA YAPILSIN TABİ BU PASTA...GÜNDEME PARMAKTA BASTIM..ŞİMDİ GDİDP BLOGUMDAKİ ÖRÜMCEK AĞLARINI TEMİZLİM...KIZ HİÇ BU KADAR ARA VERMEMİŞTİM...AY AY GİTTİM BEN..GELCEM GENE...

    YanıtlaSil
  5. Yine mi sabah oldu:)Eh gunaydin Bari:D

    YanıtlaSil
  6. Günaydın,günaydın
    Haydi kalk uyan
    Gel katıl bize
    Gir aramıza ( Bu bir diş macunu mu, diş fırçasının mı reklam müziğiydi galiba )

    Şu an sabahın ilk saatleri olmasada yinede katılayım bu oyuna :-))

    YanıtlaSil
  7. ben her akşam ertesi sabahı düşünüyorum, hadi artık gelsin diye. o yüzden diyorum ki yeter artık sabah olsun da bi günaydın çekeyim. malesef o kadar yoğunum ki sabah olsun ve hiç bitmesin diyorum, ki akşama kadar her işi bitireyim.
    güüüüüüüünaydııııın...

    YanıtlaSil