Dönüş

Ocak 31, 2006

Korkunun ecele faydası yok yarın sabah iki afacanımla o otobüse bineceğim. Onları fazla ciyaklatmadan, ben fazla bağrışmadan, çevremizdekileri rahatsız etmeden, otobüsten yolun ortasında indirilmeden, kendimden geçmeden, çıldırmadan, yolculardan yedi ceddime iyi dilekler sunulmadan İzmir'e varabilirsem, nirvanaya ulaşmış olacağım diye düşünüyorum.

Orada yeniden buluşmak ümidiyle :)

Walkmanimi takıp pencereden dışarıyı seyrederek benim çocuklarım değillermiş gibi yapsam mı acaba?

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. iyi yolculuklaaaaarr :) afacanları öpüyorum :*

    YanıtlaSil
  2. hayırlı yolculuklar.. umarım tüm bu saydıkların başına gelmeden, mutlu-mesut bir yolculuk geçirirsiniz.. :)

    YanıtlaSil
  3. Sakin... Sessiz...Umulandan daha fazla hareketsiz ve durgun bir yolculuk diliyorum, sana....

    YanıtlaSil
  4. Iyi yolculuklar sana..Ben artik uzun yolculuklardan cok sikildim ya..

    YanıtlaSil
  5. İyi fikir :)

    İyi yolculuklar

    YanıtlaSil
  6. Şimdi o küçük afacanlarla aynı otobüste olabilmek için neler yapardım diye düşünüyorum da....

    Sabahları uyandığımda "was is daaasss da dis daasss" diye birşeyler mırıldanıyorum ve kendimi küçük bişi sanıp atıyorum yatağın, koltuğun üzerine...Gülümsüyorum. Gülümsetiyorum.

    "Sen benimle oynıcaktın" diyen o minik parmak ve sevimli yüz geliyor aklıma, yine gülümsüyorum...

    Ne e Mutlu e Turkum e Diyene e diye yapılan okuma ve sonunna getirilen yorumu anlatıyor, gülümsüyorum.Gülümsetiyorum.


    Dün kü minibüs otobüsse bugunkü otobüs ne olacak diye çok merak ediyorum.


    Iımmm minik halkalar için anneme yapılan teşekkür ve sevilmeyen kurabiyeler. Ve daha neler neler.....

    Gülümsüyorum gülümsüyorum...


    ...... Neyse galiba ben bugünkü yolculuğu kıskanıyorum.
    Aynor

    YanıtlaSil
  7. ya biz bi Arda 6 aylıkken kayseriden aydına gitmiştik de yolculuk bittiğinde Ardayla bundan sonra belediye otobüsüne bile binmeyeceğime yemin etmiştim :) ne iğrenç bi yolculuktu yaaaa :)

    YanıtlaSil
  8. :=)) iyi yolculuklar hepinize (diger yolcularada:=))

    (ama bence abartmissin cok uslu cocukların var)

    sima

    YanıtlaSil
  9. vardın mı ki?gittin mi yani?neredesin huuu

    YanıtlaSil
  10. :) bunu bazen ben de düşünüyorum..yani madem diyorum otobüste gezinmek istiyor bırayım tanımayayım ve o nasıl olsa dağıttığı mavi boncuklarla sağ ve salimen yolculuğu tamamlar:))))

    YanıtlaSil
  11. Hayırlı yolculuklar..

    Bak eğer İzmir'e gitmen ve yazı yazman zaman alacaksa ben bakarım eve:) Sen bir kuş uçur yeter..

    Kimsesiz evlere bakmakta üstüme yok..
    Buzdolabı dolu olsun yeter;)

    YanıtlaSil
  12. merhaba, bannerimizi sayfanızda göremedik.. sizi destekleyenler listesine tekrar alabilmemiz için bannerlerimizden birini sayfanıza yerleştirmeniz gerekiyor.. daha sonra bize tekrar bildirirseniz seviniriz..
    kolay gelsin iyi çalışmalar..

    YanıtlaSil
  13. This is very interesting site...
    »

    YanıtlaSil