Kural

Ocak 05, 2006

İstediğin kadar akıllı ol, oyunun kurallarını bilmedikten sonra kazanamazsın.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. içimden bir ses bu yazının ardından handan hanım yine bir oyun uyduracak ve milleti yine boncuk gibi sıraya dizecek diyor...akşama kadar çıkar bi oyun senden...evcilik oynayalım bu sefer...bebeklerim duruyo hala..hem artık sahici bebeğimde var..gerçi sende 2 tane var....he bende doğurayım bi tane..kusur kalmim..:))))))))))9

    YanıtlaSil
  2. Benim içimden bir ses de bir yerlerde bir şey okumuş ve aklına bir şey takılmış diyor.

    YanıtlaSil
  3. Günaydın handan, eğer akıllı isek oyunun kurallarını de öğrenemez miyiz sence, bak yine kafamı karıştırdın sabah sabah:))))))

    YanıtlaSil
  4. Yarın düşünüyorum bir oyun Daisy, tatil öncesi, ama henüz bulamadım ne yapacağımı:)

    Aklım hep biryerlerde takılıyor zaten Aslı, bana kalmayacak bu gidişle .

    Ha ha ha Le Jardin, haklısın, belki de akıllı yerine zeki kelimesi daha iyi olurdu.

    YanıtlaSil
  5. Şansın yaver gitmesse hiç birşey kazanamazsın misal tavla 36 da 1 ihtimal oyunu kazanma şansı bırakıyorum rakibe yok atıyor o zarı 6-6 lazım sa o 1-1 lazımsa gidiyor onu atıyor şimdi burda ben oyunu biliyorum , e akıllı da sayılırım burdaki kabahat zarda..Şans lazım en sonunda şans..

    YanıtlaSil