Ha ha ha

Ocak 18, 2006

J.Lo nun filmlerde hanım hanımcık, fakir, sade hatun rollerine çıkmasını;

Yüzünü, sağını , solunu gerdirenlerin genç kalmanın sırları diye kitaplar yazmasını;

Reklâmlardaki gencecik kızların ciltlerinin genç kalmasını bilimum kremlere borçlu olmalarını;

Kesinlikle dedikoduların yalan olduğunu, ilişkilerinin mükemmel gittiğini söyleyenlerin en fazla bir ay içinde ayrılmalarını;

Çok komik buluyorum...

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Bende sana katiliyorum
    Ha Ha Ha...

    kokusmus bir dunya ve toplum.
    yapmacik ve gosteris derdinde insanlar.

    Zeynep

    YanıtlaSil
  2. Selülitsiz kadınların selülit reklamına çıkmasını,

    Kel bile olsa güzel görünecek bir kadının şampuan reklamında rol almasını,

    dobişko manken tuğbanın zayıflama kasedi çıkarmasını,

    Banu Alkanın 90-60-90 olduğunu iddia etmesini,

    kadınların silikonlu dudakları ile zor konuşarak,hiç bir yerimde estetik yok valla demesini de

    hesaba kat :)

    Handan buluştunuzmu ?itiraf et kıskanmayacağım bak.Bu arada hala buradaysan ,daha bir süre kalacaksın demektir,malum sibirya soğukları.

    YanıtlaSil
  3. komik ama inan kl ürkütücü, yani bize sunulan her şey o kadar gerçek dışı ki ve buna inanan insanlar o kadar gerçek ki, toplumsal bir afezi yaşıyoruz. Biri dur demeli, nerede bu süper kahramanlar neredeler? ( işte böyle bir şey)

    YanıtlaSil
  4. ya handancım yaa:))sen halen istanbulda mısın acaba?

    YanıtlaSil
  5. yüzünü anladımda sağı solu neresi kız handan?:))))))))))))
    ilahi yani..istanbul yaramadı bak sana..ben gibi kafan bozulmaya başladı herşeye..
    ayol j.lodan ne istiyosun...ona kadar laf yetiştirmiş...
    ben şu sıralar seda sayan ve nihat doğanın büyük aşklarının bitişini bekliyom...bak ne fena ayrılcaklar..dediydi dersin...
    not:geç kalmış günaydınlarımı kabul buyurunuz efenim..:)

    YanıtlaSil
  6. :=))

    handan sen istanbuldasin sanirsam hala. ay gel artik yahu bu ne bitmez tatilmis böyle. ben seni yoksun buralarda diye bloguna girmiyordum. gerci istesemde giremiyorum bazen. bloguna bir haller oluyor arada. sonra yorum yazmiyor diyorsun:=)
    sima

    YanıtlaSil