...

Ocak 21, 2006

"Aslında diyorlarmış ama ben duymasını bilmiyormuşum"

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Günaydın Handancığım, linkinin düzelmesine çok sevindim, bu arada 6 yıldır şöyle adam gibi bir salep içemedim ağzımı yaka yaka, ne olur benim için de iç emi:))

    YanıtlaSil
  2. hep söylerler zaten...

    YanıtlaSil
  3. bu laf bana di mi?hüngür..aldım üzerime bak..
    kız sibirya soğuğu geliyomuş duydun mu?allah allah..abarttın handan bu sefer olayı...yok yani..soğuk bi tipte değilsin...neden her seferinde böyle oluyo anlamıyorum...telefonumu bekle..uyuma hemen çocukları uyutup.....

    YanıtlaSil
  4. hep seni oyle kandirmaya calisirlar;)

    YanıtlaSil
  5. Etrafımızdaki güzellikleri görmemiz gerektiği söylevi verilirken,yürüdüğümüz yolda,yanıbaşımızda, duvar taşları arasından fırlamış menekşe fark edilebilindiğinde..
    Sözlerden de öte...birşey söylenmesine gerek kalmayacak.

    YanıtlaSil