Anneme

Ocak 09, 2006

Canım anneciğim,

İyi ki doğdun, iyi ki varsın, iyi ki benim annemsin...

Nice mutlu, sağlıklı, huzurlu, renkli, güzel yıllara...

Seni çok seviyorum.

Benzer yazılarım

7 Yorum yap

  1. Sevgili Handan hanımın annesi... Doğum gününüzü kutlarım. Bizlere armağan ettiğiniz kızınızın ve onun ailesinin de bayramını kutlarım efendim..

    YanıtlaSil
  2. Bak nasıl efendi bir insanım :p

    YanıtlaSil
  3. Canım; annenin doğum gününü bende kutlarım.Böylesine güzel,sevecen,anlayışlı....bir anneye sahip olduğun için çok şanslısın.Halide teyzeciğimde senin gibi bir evlada sahip olduğu için çok şanslı.İyiki annen seni doğurmuş ve de iyiki Can'la evlenmişsin yoksa seni nasıl tanıyacaktım değilmi ama...

    YanıtlaSil
  4. Bu arada mübarek Kurban Bayramını kutlar,eşin,çocukların vede sevdiklerinle birlikte nice bayramlar geçirmeni dilerim.Diyarbakır'dan kucaklar dolusu selamlar.

    YanıtlaSil
  5. mutlu, sağlıklı sevdiklerinizle bir ömür diliyorum anneciğine handan, bir de öpüyorum sen öpersin artık.

    YanıtlaSil
  6. merhaba metebilge

    bayramin kutlu olsun saglik ve mutlulula guzel bir bayram diliyorum
    BibiS

    YanıtlaSil
  7. Ben Annemin evine gidiyorum...
    İYİ Kİ DOĞDUN...

    YanıtlaSil