Düşündüm de...

Ocak 03, 2006

Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. 1-0
    öndeyim :)

    YanıtlaSil
  2. uykudaymışım bunca yıl. uyandım kabustan. mutlu olmak için harcıyacağım saatlerimi günlerimi.hep başkaları başkası için üzülmekten beklemekten vazgeçip.dünya ne ki...uykudayız.uyandığımızda güzel şeyler hatırlamak için haydi mutluluğa doğru yol alalım artık yeter...BUNU DÜŞÜNDÜM

    YanıtlaSil
  3. ...erken kalkmak bana yaramıyor

    YanıtlaSil
  4. hııııı...heeeee..haaaaaa...ben düşünemiyorum bu aralar..başka bi felsefik laf alim mümkünse şekerim...
    imza:illaki handanın her yazısına maydanozluk yapacak olan daisy

    YanıtlaSil
  5. KIZ GİT BAK..YENİ Bİ CIBIL HATUN ASTIM BLOGA..NÜLER MÜLER..ALLAH SONUMU HAYIR ETSİN..RTÜKE ŞİKAYET GİDER YAKINDA ..:P

    YanıtlaSil
  6. seninle anlaşacağız Handan.

    YanıtlaSil
  7. bu maç kaç kaç bitecek acaba ?

    bi sağ, bi sol kroşe bi
    de kafa yedim
    başıma vurdu sigarasızlık
    heee o yüzden sayıklıyom eee beni bi müddet çekeceksiniz bööleeee
    hadi gittim ben

    YanıtlaSil
  8. kız ne aradında bulamadın blogumda?..
    hani kız kandırıkçı demişin yaaa.
    ay ben bişi için söz mü vermiştimde ;unuttum mu gene?ay handan naptım ben gene?
    yeni yazı mı diyon?ay ne diyon?ben bu akşam kapı kapı geziyorum valla...kapıcı oldum ben..ekmek alayım şimdi sana..dur bekle..gelirim yine..

    YanıtlaSil
  9. handancım;iyi akşamlar..sabaha görüşürük..ben çıkıyorum tükkandan...bugün pek çan çan yapamadık...yarın inşallah..byeeee:)

    YanıtlaSil
  10. ACABA BİR BEBEK DAHA MI YAPSAM :p

    YanıtlaSil
  11. Düşündüm de
    Hayat o kadar ilginç ki....

    YanıtlaSil
  12. ni ho ho ho..
    bu yazıda bi eksiklik var sanki...öyle gibi geliyo bana...amacından şaşmış sanki....he he he :P

    YanıtlaSil
  13. 3 gün sonra sınavlarım bitiyor özgürüm.

    YanıtlaSil