Zıt

Ocak 08, 2006

Sen cümleler kuruyorsun. Ben "ama" lar inşa ediyorum onların üzerine.

Eğer, dikkatle bakarsan, her cümle kendisini çürütüyor zaten.

Ama...

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. o zaman niye ki bu cekisme.. kendisini curuten cumlelerin de kurulmasi gerektigi icin mi..??

    YanıtlaSil
  2. ama lar belki de biraz savunma...

    YanıtlaSil
  3. ama dedinmi bitti zaten
    önceki cümle
    cümleliğini kaybedip
    anlam arayan kelimeler topluluğuna dönüyor
    amadan sonra gelecek cümle ile
    biraz da olsa anlam kazanmayı bekler kelimeler harfler ...

    YanıtlaSil
  4. Ama ları severim,cümleye sürprizler katar.

    Handan,dün bizim Daisy gelip benim blogda handan gitti gittiiii diye bağırdı gitti.Hayırdır?

    YanıtlaSil
  5. Aslında bilmiyorum Unfortunately, bazen konuşmalar bu yöne sapıyor, bile bile de geri adım atmıyor kimse.

    Haklısın Yalnızlar Kraliçesi ama (:)belki de sadece dinlememiz gerekiyor bazen.

    Joe joe joe, istediğin müddetçe her zaman bir ama bulunuyor, neden karşımızdakinin cümlelerini bırakmıyoruz ki rahat biraz kendi anlamlarıyla kalsınlar?

    Aslı, "ama"lar bazen çok yorucu oluyor.

    YanıtlaSil