Kar ve Kaplan

Ocak 25, 2006

"Aşık olun yoksa herşey ölür..."

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Ya eski asik oldugun birini unutamiyorsan ne olacak?

    YanıtlaSil
  2. Öyle değil mi Nilüfer ? Her çeşit aşk olabilir bu tabi...

    Tuğçe, aşk bu, eskisi yenisi yok, aşıksın, yaşıyorsun...Mutlu olacaksınız demiyor zaten filmde de :)

    YanıtlaSil
  3. Evet asigim muzige, hersey yasiyor muzikle..

    YanıtlaSil
  4. Evet Emir, aşk herşeyi yaşatıyor.

    YanıtlaSil
  5. aşık oldum, herşey yaşıyor, ben öldüm.

    YanıtlaSil
  6. Tarif edilemez hallerdeyim
    Artık çok zor kendimle başetmek
    Uyanmış karanlığım derin sularda
    Zincirlerini koparıp fırlamak istiyor yüzeye
    Asırların soluksuzluğunu gidermek bir nefesle
    Önünde duran herşeyi yıkmak
    Oluk oluk kan akıtmak
    Ona direnmeyi deniyorum
    Elimdeki son silah
    "Sarılmak"
    Dudağımda tek tılsım
    ""Seni seviyorum""

    Başkasından değil
    Kendimden korkuyorum

    YanıtlaSil
  7. Best regards from NY! » » »

    YanıtlaSil