Dikkaaattt!!!

Ocak 27, 2006

Evet evet ben kendimi kar keyfine verdim. İstanbul'a gömüldüm. Pek fazla sesim çıkmıyor ama herkes sibirya soğuklarında dondu mu?

Gelen sağdan saysın !

Bu bir tatbikat değildir, çok ciddiyim !

Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. üççç
    Eve bu akşam kendimi zor attım zorlu bir mücadeleden sonra eve geldim ama hasta oluyorum galiba.

    YanıtlaSil
  2. tırnak kontrolü var mı
    üç buçuktan dört

    YanıtlaSil
  3. pardon yanlış oldu galiba, kardan adama bakmıştım ben. evet sibiryalı olan.

    YanıtlaSil
  4. 10 numaralı olmanın sevinci içindeyim..

    Millet takımlarda 10 numaralı formayı kapmak için neler yapıyor..
    Bana denk geldi..

    ..............on.................

    YanıtlaSil
  5. onbir. burada kar yok hasretiz yaaaa.. keyfini sürün.

    YanıtlaSil
  6. 12856987542589651254990

    YanıtlaSil
  7. 14 :) sadece işe gitmek için dışarı çıkmaktan çok sıkıldım ama
    karlar erimeden başka bir yere gidemem.Dün karda düşünce çok kızdım ve karın hiç yağmadığı bir şehre taşınmayı düşledim :)

    YanıtlaSil
  8. Best regards from NY! » » »

    YanıtlaSil