Ses Bir İki

Ocak 13, 2006

Aman, in yok cin yok , sıkıldım ben artık. Gelen bi ses versin...

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Ayni fikirdeyin Handancim..Kimsecikler yok etrafta,ne yorum var bisey..Zaten ben yarin geri donuyorum amerika'ya,hani diyorum birileri biseyler yazsin okuyayim..Ama yok..

    YanıtlaSil
  2. Yarın mı dönüyorsun Tuğçe, iyi yolculuklar sana. Ben henüz ülke sınırları dışına hiç çıkmadım, darısı başıma artık.

    Selam Ece...

    Oh bir iki ses duymak ne güzel :)

    YanıtlaSil
  3. Evet yarin donuyorum malesef:( Ben Amerika'dayim,ama daha once de norvecteydim..Kisacasi 16yasimdan beri tek basima dunyayi geziyorum..NE zaman istersen beklerim;)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel, tadını çıkart. Hep hayalimdi ama hayal olarak kaldı benim için.

    Teşekkür ederim, çoluk çocuk geliriz umarım bir gün :)

    YanıtlaSil
  5. alo alo
    üfff üfff
    bir bir ses ses se se se
    ben geldimm
    iyi bayramlar:))

    YanıtlaSil
  6. Nimpi, Duygu, Joe, evet evet ses geliyormuş :)

    YanıtlaSil
  7. canımmm bende geldim. iyi bayramlar olsun her bayram neşeyle mutlulukla sevdiklerinle geçsin canım. anacım almışın bavulunu iki çocuğu bide kocayı hiç üşenmemişin düşmüşün yollara eski dostları görmüşün ankaralarda çekiştirmişiniz bi güzel bizi ne güzellllllll... yanınızda olmak vardı ya...
    öpüyor ve seviyorum senni can dostum. SESSSSSSSSS

    YanıtlaSil
  8. çocuklarıda öpüyorum canım cana da selamlar

    YanıtlaSil
  9. Sana da iyi bayramlar Selma :)

    YanıtlaSil
  10. Handaaan!dön artık bende burda sıkıldım...

    YanıtlaSil
  11. Evet .Evde oturup bol bol blog okurum diyodum ki herkes bir yerlerde.Ama harika bir blog buldum,İzmirli bir doktorun seyahatleri.Onu okudum durdum.Tavsiye edeceğim blogumda pztsi

    YanıtlaSil
  12. Beriş, dayan :) Dur biraz kendime geleyim en azından buradan görüşürüz.

    Mehmet, hoşgeldin. Bi iadeyi ziyaret yaptım ama minnet borcuyla yorum yazamadım, bilahare artık :)

    Aslı okmam ben öyle seyehat hikâyeleri, kıskanıyorum, mesela Buket Uzuner'i okurken de sinir oluyorum :)

    YanıtlaSil
  13. Evet bugün bende evime döndüm.Hemen bloğunu ziyarete geldim :-)))

    YanıtlaSil
  14. enzü...ennzüü..öhö
    biz hep burdaydık..

    YanıtlaSil