Keyif

Ocak 23, 2006

Efendim Daisy fırtınada kayboldu... Ben birazdan çıkıp tek başıma karda İstanbul keyfi yapacağım... Kitabım, defterim, walkmanim, fotoğraf makinam ve gülümsemem yanımda olacak... İçimde bir kıpırtı...

Seviyorum bu şehri ben...

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. aaaaaaaaaaaaaaaah bende çok seviyoruuuuuummmm

    YanıtlaSil
  2. Çiğdem, sevilmez mi bu şehir...

    Wickie, saleple ısınmayı düşünüyorum,teşekkür ederim...

    YanıtlaSil
  3. Ben de sokaklardaydım...
    Üşüyorum bu şehirde ben....

    YanıtlaSil
  4. daisye çığ düştü...yok daisy çığa düştü....yok daisynin kafasına handan düştü..yok canım..taş düştü...sen şimdi çıkmışındır dışarı...ara güler hallerinde dolanıyon di mi?he yo ..asamazki resimleri...söylim mi neden asamıycanı...:P

    YanıtlaSil
  5. Burda da inanilmaz kar var su anda, ve ben beremi kaybettim.. :(

    YanıtlaSil
  6. Kâtip şehir değil başka şeyler bizi üşüten.

    Daisy, çıktım dolaştım, vapura bindim, fotoğraf çektim... Çok değil cumartesi günü fotoğraflarla fotoroman yapıcam canım.

    Emircim, Ferhan Ablam duymasın valla :)

    YanıtlaSil
  7. merhaba handan abla

    gülümsemen yanında olduktan sonra yanlız degilsin demektir.

    sevgiyle kal
    BibiS

    YanıtlaSil
  8. Excellent, love it! » » »

    YanıtlaSil