Kalmak

Ocak 16, 2006

Soğuk, uzun, yorgun bir kış gecesinde uzaklaşmak istedim kendimden. Yıllardır biriktirdiklerim ağır geldiler, kalkamadım yerimden.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. şu an aklıma geleni buraya yazarsam var yaaaaaaa..valla korkuyorum heee.kızarsın diyeee..biriktirdim kalkamıyom yerimden falan demişin ya...ay dicem valla..sen şaka kaldırırısın nasılsa..ay birde kaldırmayacağı tutarmış şimdi..tutmaz tutmaz...
    he sen bayramda çok et mangal falan yediğin için;kilolardan kalkamıyor olmayasın yerinden...:))))))))))))))))
    ay vurma tepeme şimdi...tamam sustum..
    ya bu arada ne zaman buluşcaz demişinde..sen neredesin handan..istanbulda mısın kız yoksa....acil haber bekleşiyom hee..ona göre...valla bak gelir karmakarışık yaparım blogunu...

    YanıtlaSil
  2. NE?NASIL?NEREDE?NE ZAMAN?KIZ SEN BAYRAMDA DEDİN..BEN TELEFON BEKLEDİM..ARAMAYINCA DEDİM BU DÖNDÜ HERHALDE İZMİRİNE....NE ZAMAN DÖNÜYOSUN?AY BANA HABER VER HEMEN...BULUŞALIM ..AY UNUTTUM BEN SENİN YANINDA GEZDİRDİĞİN BİLGİSAYARIN OLDUĞUNU..NE BİLEYİM..BLOG YAZIYON YA İZMİRDE SANIYORUM BEN SENİ SABAH BERİ...HEMEN HABER ET BANA...NEREDE ;NE ZAMAN..BEN ONA GÖRE KUAFÖRE GİTÇEM..ANNEMİ AYARLIYCAM ÇOCUĞA BAKSIN DİYE..AY BAYILCAM ŞİMDİ..İKİ AYAĞIM Bİ PABUCA GİRDİ...

    YanıtlaSil
  3. Yılların yorgunluğu desene :-))

    YanıtlaSil
  4. Bir silkelen ya! o kadarını Halil Mutlu bile kaldırmıyor:)Bi geldiğimi göstereyim istedim tatildeydim döndüm:)

    YanıtlaSil
  5. Günaydın Handan ,neredesin ?

    YanıtlaSil